پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد فندکی بست وی 62144

از {{model.count}}

bestway 62144 12V air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد فندکی بست وی 62144 از محصولات با کیفیت و کاربردی برند bestway برای باد کردن انواع محصولات بادی از جمله استخر بادی، مبل های بادی، کاناپه بادی و سایر محصولات که توسط فروشگاه مستر اینتکس در تهران عرضه شده است.

پمپ باد فندکی بست وی 62144، مناسب برای باد کردن انواع محصولات بادی نظیر تشک بادی، استخر بادی، قایق بادی، کاناپه بادی، این پمپ باد دارای یک نازل سه سر می باشد که از این طریق به راحتی می توانید انواع محصولات بادی را باد کنید و از آن استفاده کنید، شایان ذکر است که پمپ ها دارای انواع مختلفی هستند که این پمپ از نوع فندکی می باشد، پمپ فندکی کاربرد زیادی نسبت به بقیه پمپ باد ها دارد به کمک این پمپ می توانید در مسافرت و کمپینگ خود در صورت نبودن برق مستقیم استفاده کنید و انواع محصولات بادی خود را از طریق این محصول باد کرده و یا باد محصول خود را خالی کنید.

پمپ فندکی دو کاره بست وی از جنس پلاستیک ساخته شده است که که دارای یک عدد کابل فندکی می باشد که با اتصال آن به فندکی خودرو به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. گفتنی است که با قرار دادن نازل بر بالای این پمپ می توانید از این طریق باد محصول بادی خود را خالی و یا وکیوم کنید. برای خرید و قیمت پمپ باد فندکی بست وی مدل 62144 می توانید از فروشگاه اینتکس، نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

نوع پمپ
فندکی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۵۰۰ گرم
ابعاد
۱۵*۲۰ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...