پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد شارژی فندکی اینتکس مدل 66642

از {{model.count}}

intex 66642 electric air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد شارژی فندکی اینتکس وسیله ای مناسب برای راه اندازی محصولات بادی بوده که با توجه به والف های متفاوتی که بر روی آن قرار داده شده است می توان تمامی محصولات بادی اعم از استخر بادی، قایق بادی، تشک بادی و ... راه اندازی و آماده استفاده نمود. این پمپ باد دارای قدرت 220 ولت بوده قابل استفاده به عنوان پمپ باد شارژی و پمپ باد فندکی می باشد. در ادامه جزئیات دقیق تری را از این محصول مشاهده خواهید کرد.

پمپ باد شارژی فندکی اینتکس مدل 66642 از سری تولیدات جدید و بسیار با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که مدل سال 2020 بوده و دارای طراحی ظاهری بسیار زیبایی نیز می باشد. شرکت اینتکس این بار با خلاقیتی بیشتر پمپ بادی را تولید کرده که از لحاظ ظاهری تفاوت بسیار زیادی با مدل های قبلی را دارا می باشد و این پمپ باد بسیار زیبا تر شده است. رنگ بدنه آن به رنگ مشکی بوده و دارای رگه هایی از رنگ سبز می باشد. جنس بدنه این پمپ باد دو کاره از پلاستیک است که مقاومت بسیار خوبی را در برابر ضربه دارا می باشد. ساختار این پمپ باد به گونه ای بوده که می توان از ان هم به عنوان پمپ باد شارژی استفاده نمود و هم به عنوان پمپ باد فندکی.

به عناون مثال برای راه اندازی قایق بادی که برق در دسترس نمی باشد می توان پمپ باد را به فندکی ماشین متصل نمود و قایق بادی و دیگر محصولات بادی را راه اندازی کرد. قدرت این پمپ باد 220 ولت می باشد که یکی از پر قدرت ترین پمپ باد های تولید شده ی شرکت اینتکس می باشد و به وسیله آن می توان در کمترین زمان، محصولات بادی را آماده ی استفاده کرد. بر روی این محصول 3 عدد والف با سایز های مختلف قرار داده شده است که می توان با وجود آن ها تمامی محصولات بادی اعم از استخر بادی، حلقه شنا، تشک بادی روی آب، قایق بادی و ... را راه اندازی نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

نوع پمپ
شارژی - فندکی
توان
220 ولت
تعداد والف
3 عدد
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
1.6 کیلوگرم
ابعاد
14×14×24 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...