پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد شارژی فندکی اینتکس مدل 66622

از {{model.count}}

intex 66622 rechargeable and 12V pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد شارژی فندکی اینتکس به عنوان یکی از پر کاربرد ترین پمپ باد و کمپرسور هوا محصولات بادی اعم از تشک بادی ، تخت بادی ، قایق بادی ، کاناپه بادی ، استخر بادی و ... با قابلیت پمپاژ و مکش هوا در نمایندگی اینتکس

پمپ باد شارژی فندکی اینتکس مدل 66622 یکی از پر کاربرد ترین پمپ باد محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای راه اندازی انواع تخت بادی ، تشک بادی ، کاناپه بادی ، مبل بادی و باد زدن و راه اندازی انواع استخر بادی ، شناور و تشک بادی روی آب ، انواع تشک جامپینگ بادی و قلعه بادی و بسیاری از محصولات بادی تفریحی ، استراحت و خواب عرضه شده است. این پمپ باد اینتکس در واقع از نظر تامین منبع انرژی متنوع ترین مدل تولید شده بوده که توسط باتری تعبیه شده در داخل بدنه خود انرژی خود را تامین می کند. 

این باتری لیتیمی شارژی توسط یک کابل و آداپتور مبدل برق به 12 ولت به راحتی و در مدت زمان کوتاهی قابل شارژ شدن خواهد بود. همچنین یک کابل فندکی نیز همراه این محصول قرار داده شده تا امکان شارژ کردن و استفاده از برق خودرو نیز برای آن فراهم باشد از همین رو این پمپ باد اینتکس می تواند نه تنها در منزل ، محل کار و باشگاه های ورزشی بلکه در مسافرت ها نیز جهت راه اندازی انواع قایق بادی و تشک سفری مورد استفاده قرار بگیرد. قدرت پمپاژ این محصول به قدری بالا بوده که قادر یک تخت بادی دو نفره بزرگ را در مدت زمان 4 الی 5 دقیقه باد کند.

طراحی و ساختار بدنه اصلی کاملا ارگونومیک بوده و از یک دستگیره متصل به بدنه بهره مند می باشد از همین رو امکان استفاده راحت از این پمپ باد فراهم می باشد. این پمپ باد با وجود قدرت بالا در پمپاژ هوا هیچ لرزشی نداشته به همین دلیل دست افراد مصرف کننده را آزار نخواهد داد. یک کلید سه حالته روی بدنه تعبیه شده که یک حالت آن برای استفاده از باتری داخلی ، حالت دیگر برای استفاده از پمپ در حالت فندکی خودرو و حالت وسط نیز برای شارژ شدن خواهد بود بنابراین در صورت قرار دادن پمپ در شارژ می بایست کلید را در حالت وسط قرار دهید. 

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به نازل سه سر آن اشاره کرد. این نازل پلاستیکی در سه سایز مختلف ساخته شده به همین دلیل برای باد زدن به انواع محصولات بادی با دریچه باد هایی در اندازه های مختلف پاسخگو خواهد بود. مهمترین خصوصیت این پمپ باد اینتکس قابلیت مکش و وکیوم کردن آن می باشد. یک دریچه در قسمت جلوی پمپ تعبیه شده که برای پمپاژ هوا و یک دریچه در قسمت سقف پمپ در نظر گرفته شده تا از این قسمت برای تخلیه باد محصول مورد نظر استفاده کنید. قدرت پمپاژ و مکش برابر هم بوده بنابراین برای پمپاژ و یا تخلیه باد تنها می بایست نازل پمپ را روی دریچه ها جا به جا کنید. برای خرید پمپ باد شارژی فندکی اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

نوع پمپ
شارژی فندکی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
2 کیلوگرم
ابعاد
25 × 10 × 13.5 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...