پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد دستی متوسط بست وی مدل 62003

از {{model.count}}

bestway 62003 inflation hand pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد دستی متوسط بست وی یکی از سبک ترین و ارزان ترین پمپ باد محصولات بادی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این پمپ باد قابلیت پمپاژ هوا در دو جهت رفت و برگشت را داشته تا حجم هوای بیشتری را تولید کند. همچنین یک شلنگ هوا و نازل سه سر نیز به آن متصل شده که امکان راه اندازی انواع محصولات بادشو را در سایز های مختلف فراهم می سازد.

پمپ باد دستی سایز متوسط بست وی، یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت راه اندازی انواع محصولات بادشو از جمله استخر بادی، تشک بادی، کاناپه بادی، لوازم تفریحات بادی و ... کاربردی خواهد بود. این پمپ باد دارای قابلیت باد زدن در دو جهت بوده از همین رو ظرفیت هوای بالایی را فراهم خواهد کرد. طول پمپ باد دستی متوسط بست وی برابر با 36 سانتی متر بوده و در یک پکیج بسته بندی و با وزن 500 گرمی عرضه می شود.

متریال این کالا از پلاستیک فشرده بوده که در برابر ضربه و آب بسیار مقاوم خواهد بود. در کنار این پمپ باد یک شلنگ هوا با نازل سه سر تعبیه شده تا امکان اتصال به انواع دریچه های هوا را داشته باشد. برای خرید پمپ باد دستی سایز متوسط بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع پمپ
دستی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
ندارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
۵۰۰ گرم
ابعاد
۳۶ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...