پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی 110 ولت اینتکس مدل 66643

از {{model.count}}

intex 66643 110V air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی 110 ولت اینتکس مدل 66643، یکی از قوی ترین پمپ باد برقی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که دارای شیلنگ و نازل اتصالی به محصول بادی می باشد. این پمپ باد برقی دو حالته، دارای دهش و مکش می باشد که می توانید محصول بادی را پر از باد و یا باد آن را خالی کنید. برای خرید و قیمت پمپ باد برقی 110 ولت اینتکس میتوانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

پمپ باد برقی اینتکس 110 ولت مدل 66643 از سری پمپ باد برقی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که با جریان برق ۱۱۰ ولت سازگار است. پمپ برقی نیاز اولیه محصولات بادی هستند زیرا محصولات بادی با پمپ های مخصوص خودشان قابل استفاده هستند، پمپ باد اینتکس دارای انواع مختلفی می باشد که پمپ باد برقی، فندکی، دستی، پدالی، شارژی و باتری خور از انواع آنها هستند که هر کدام از این پمپ باد ها مناسب برای یک سری محصولات بادی هستند، این پمپ‌ باد اینتکس همانطور که گفته شد از نوع برقی می باشد که با توجه به ساختارش میزان باد زیادی را تولید می کند که بهتر از است از این پمپ باد برای قایق بادی، کاناپه بادی، مبل بادی و تشک و تخت بادی استفاده نمود. البته لازم بذکر است که اگر در منزل خود محصولات بادی زیادی دارید، وجود این پمپ می تواند کمک شما باشد زیرا این محصول دو حالته است، دهش و مکش.

با استفاده از این پمپ می توانید محصول خود را پر از باد و همچین باد آن را خالی کنید. بر روی این پمپ باد برقی اینتکس یک عدد شیلنگ به همراه نازل های مختلف قرار گرفته شده است که مناسب برای تمامی محصولات بادی می باشد. بر روی بدنه پلاستیکی این محصول یک قسمت با inflate نشان گذاری شده که در صورت بستن شیلنگ در این قسمت از قابلیت دهش پمپ می توانید استفاده کنید و در قسمتی دیگر deflated نشان گذاری شده است که در صورت بستن شلینگ در این قسمت از قابلیت مکش و وکیوم پمپ می توانید استفاده نمایید. برای خرید پمپ باد برقی 110 ولت اینتکس مدل 66643 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید، نمایندگی اینتکس به سه روش، حضوری، اینترنتی و تلفنی ثبت سفارش انجام میدهد و ارسال به سراسر کشور را دارد.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
1 کیلوگرم
ابعاد
18 × 18 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...