پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی 110 ولت اینتکس مدل 66639

از {{model.count}}

intex 66639 electric air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی 110 ولت اینتکس مدل 66639 با استفاده از این محصول می توانید انواع محصولات بادی نظیر، کاناپه بادی، تشک بادی، استخر بادی و ... را پر از باد کنید و یا باد آن را خالی کنید. این پمپ باد دو کاره از طریق اتصال به برق 110 ولت انرژی خود را تامین میکند. برای خرید پمپ باد برقی اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

پمپ باد برقی 110 ولت اینتکس مدل 66639 برای باد کردن و استفاده کردن از انواع محصولات بادی نیازمند یک پمپ باد هستیم، پمپ باد در انواع مختلفی تولید می شود که عبارت اند از: پمپ باد سوزنی، پمپ باد دستی، پمپ باد پدالی، پمپ باد برقی، پمپ باد فندکی، پمپ باد شارژی و.... که این پمپ باد 66639 از سری برقی می باشد، پمپ باد برقی دارای توان بسیار بالاتری نسبت به بقیه پمپ ها می باشد و می توانید از آن برای باد کردن تمامی محصولات بادی استفاده کنید. در داخل بسته بندی این پمپ باد یک عدد رابط نازلی قرار داده شده است که دارای نازل های مختلفی می باشد که از طریق این نازل ها می توانید تمامی محصولات بادی را باد کنید.

البته شایان ذکر است که این پمپ باد دو کاره می باشد یعنی می توانید باد داخل محصول بادی را از طریق این پمپ خالی کنید. اتصال به برق این پمپ توسط یک کابل و رابط 110 ولت صورت میگیرد. که با یک کلید روی بدنه می توانید آن را روشن یا خاموش کنید. جنس بدنه ی  پمپ باد برقی اینتکس از جنس پلاستیک ساخته شده است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. طراحی این محصول نسبت به سالهای گذشته تغییر کرده است و بسیار جلوه ی زیباتری به خود گرفته است. برای خرید پمپ باد برقی 110 ولت اینتکس مدل 66639 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اولین نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۱ کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...