پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی فندکی اینتکس مدل 66634

از {{model.count}}

intex 66634 electric and car air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی فندکی اینتکس مدل جدید از سری پمپ باد برقی دو کاره محصولات بادی با قابلیت پمپاژ و مکش باد (وکیوم) عرضه شده توسط شرکت اینتکس با قابلیت کار با برق شهری و همچنین برق فندکی خودرو ها گزینه کاربردی برای استفاده در مسافرت ها عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

پمپ باد برقی فندکی اینتکس در مدل 66634 از جدید ترین و پر کاربرد ترین پمپ باد محصولات بادی تولید شده توسط برند اینتکس بوده که دارای کیفیت ساخت بالا به همراه قدرت بسیار مناسب در پمپاژ هوا می باشد. این محصول قابلیت کار توسط برق شهری و همچنین برق فندکی انواع خودرو ها را داشته به همین دلیل نه تنها برای راه اندازی محصولات بادی در منزل بلکه در مسافرت ها نیز برای باد زدن به محصولاتی همچون قایق بادی بسیار کاربردی خواهد بود. گفتنی است که قدرت پمپاژ و مکش در این پمپ باد اینتکس برابر بوده و امکان ورود و خروج هوا تا 480 لیتر در دقیقه را خواهد داشت.

این محصول دارای دو دریچه هوا بوده که دریچه قسمت جلو بدنه اصلی عمل پمپاژ و دریچه فوقانی نیز عمل مکش را انجام می دهد. برای استفاده از هر دو قابلیت در زمان مختلف کافیست نازل مجزای آن را به دریچه ها متصل کرده و سپس از پمپ باد مربوطه استفاده نمایید. نازل سه سر قرار داده شده همراه این محصول سه سایز مختلف داشته تا امکان باد زدن به انواع محصولات بادی کوچک و بزرگ را داشته باشید. گفتنی است که با توجه به ولتاژ کاری 12 ولت در این پمپ رابط برق شهری آن از یک آداپتور تبدیل ولتاژ برخوردار می باشد تا آسیبی به این کالا وارد نکند.

برای کار کردن با این پمپ باد مسافرتی اینتکس یک دکمه صفر و یک روی بدنه تعبیه شده که می توان به راحتی این محصول را روشن و خاموش نمود. برای خرید پمپ باد برقی فندکی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع پمپ
برقی فندکی
جنس بدنه
پلاستیک فشرده
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
1.2 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...