پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی شارژی بست وی مدل 62155

از {{model.count}}

bestway 62155 electric and charging air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی شارژی بست وی مدل 62155 از سری پمپ باد برقی و شارژی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد با خرید پمپ باد برقی شارژی به راحتی می توانید تمامی محصولات بادی خود را باد کنید.

پمپ باد برقی شارژی بست وی مدل 62155 برای باد کردن محصولات بادی نظیر استخر بادی، تشک بادی، قایق بادی و یک سری محصولات بادی دیگر به یک پمپ باد نیاز دارید که این پمپ باد توسط شرکت های تولید کننده محصولات بادی تولید و عرضه می شوند که با استفاده از آن می توانید تمامی محصولات بادی خود را باد کنید، البته پمپ باد ها دارای انواع مختلفی هستند که عبارت اند از: پمپ باد سوزنی، پمپ باد دستی، پمپ باد پدالی، پمپ باد برقی، پمپ باد فندکی، پمپ باد باتری خور و.... که این پمپ بست وی 62155 از نوع برقی شارژی می باشد که از طریق اتصال به برق مستقیم می توانید از آن استفاده کنید البته در داخل این محصول باتری نیز قرار گرفته شده است که از طریق باتری نیز می توانید استفاده کنید.

پمپ برقی بست وی مدل 62155 دو حالته است که از این طریق می توانید محصول مورد نظر خود را پر از باد و یا باد آن را خالی کنید. برای راحت تر باد کردن و یا خالی کردن باد محصولات بادی در بسته بندی این محصول یک نازل سه سر وجود دارد که بسیار کاربردی می باشد. بدنه این پمپ باد برقی از پلاستیک ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. به دلیل وجود باتری در داخل این محصول قابلیت پرتابل بودن بالایی دارد که به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید و در صورت نبودن برق از آن استفاده کنید. برای خرید پمپ باد برقی شارژی بست وی مدل 62155 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید.

نوع پمپ
برقی شارژی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۱.۵ کیلوگرم
ابعاد
۲۰*۳۰ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...