پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی بست وی مدل 62139

از {{model.count}}

bestway 62139 electric pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی بست وی مدل 62139 از سری پمپ باد ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که مناسب برای باد کردن انواع محصولات بادی می باشد پمپ باد بست وی برقی دو کاره است که توسط این پمپ می توانید محصول خود را باد و یا باد آن را خالی کنید.

پمپ باد برقی بست وی مدل 62139 از سری پمپ باد ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات با کیفیت بی نظیری را تولید کرده است، بست وی در کنار محصولات بادی خود یک سری لوازم جانبی محصولات بادی نیز تولید کرده است که با استفاده از آن بتوانید از تولیدات آنها بهتر و راحت تر استفاده کنید که پمپ بادی در این دسته بندی قرار میگیرد. پمپ باد ها دارای انواع مختلفی هستند که پمپ باد برقی یکی از آنها می باشد این پمپ باد برقی توان خروجی 110 وات دارد که به برق مستقیم 220 ولت متصل می شود. بر روی این محصول یک عدد نازل سه اتصالی قرار داده شده است که برای اتصال به انواع محصولات بادی می توانید از آن استفاده کنید.

این پمپ باد از جنس پلاستیک ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. شایان ذکر است که این پمپ باد دو کاره می باشد که به کمک آن می توانید محصول بادی مورد نظر خود را پر از باد کنید و یا باد آن را توسط پمپ باد برقی بست وی خالی کنید. برای خرید پمپ باد برقی بست وی مدل 62139 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس اقدام به عمل آورید. نمایندگی اینتکس تمامی محصولات خود را باضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۱ کیلوگرم
ابعاد
۲۰*۲۵ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...