پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی اینتکس ۱۲۰ ولت مدل 66641

از {{model.count}}

intex 66641 12V pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی اینتکس ۱۲۰ ولت مدل 66641 یکی از بهترین پمپ باد ساخته شده توسط برند اینتکس مناسب برای باد کردن انواع محصولات بادی نظیر، استخر بادی، تخت بادی، تشک بادی، قایق بادی و.... یکی از قوی ترین پمپ باد برقی اینتکس می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. برای خرید و قیمت پمپ باد برقی اینتکس ۱۲۰ ولت از نمایندگی اینتکس ثبت سفارش انجام دهید

برای باد کردن انواع محصولات بادی اینتکس و یا برندهای دیگر نیازمند یک وسیله ای هستیم که به آن پمپ باد گفته می شود، پمپ بادها در انواع مختلفی ساخته شده اند که عبارت اند از، پمپ باد برقی، پمپ باد فندکی، پمپ باد پدالی، پمپ باد سوزنی، پمپ باد دستی، پمپ باد برقی و پمپ باد شارژی و باتری خور که هر کدام از این پمپ ها دارای کاربرد خاص خودشان در شرایط های مختلف هستند که این پمپ باد 66641 از نوع پمپ باد برقی می باشد، این مدل را می توان، قوی ترین و بهترین پمپ باد اینتکس نام گذاری کرد زیرا میزان باد زیادی را تولید می کند و همچنین سرعت باد این محصول بسیار بالا می‌باشد که می تواند به راحتی انواع محصولات بادی بزرگ اینتکس را پر کند. شایان ذکر است که این پمپ باد دو کاره می باشد یعنی هم دمش و مکش دارد که با جا به جا کردن شیلنگ این اتفاق صورت میگیرد.

بر روی این پمپ باد یک عدد شلنگ به همراه نازل های مخصوص قرار داده شده است که به کمک این شلنگ و نازل می توانید انواع محصولات بادی را پر از باد کنید و از آنها استفاده کنید. شیلنگ این پمپ باد برقی بسیار کاربردی می باشد زیرا ممکن است، دریچه ی باد یک محصول در محلی نامناسب قرار داده شده باشد. جنس بدنه این پمپ باد از پلاستیک ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، همانطور که گفته شد این محصول برقی می باشد که انرژی آن از طریق اتصال به برق مستقیم تامین می شود. برای خرید پمپ باد برقی اینتکس ۱۲۰ ولت می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام‌به عمل آورید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین سفارشات خود را به سراسر کشور ارسال میکند.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۱.۶ کیلوگرم
ابعاد
14×14×24 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...