پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی اینتکس 110 ولت مدل 66619

از {{model.count}}

intex 66619 electric pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی 110 ولت اینتکس از پر فروش ترین پمپ باد عرضه شده سفارش اروپا توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای راه اندازی انواع محصولات بادی مانند تخت خواب بادی، تشک بادی، استخر بادی و قایق بادی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانند مدل مشابه خود قابلیت دو کاره بودن را داشته و با قدرت بالایی عمل پمپاژ و مکش باد را انجام می دهد.

پمپ باد برقی اینتکس مدل 110 ولت در واقع پمپ برقی سفارش اروپا بوده که با طراحی مشابه به مدل 220 ولت خود توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این پمپ باد اینتکس قابلیت کار با برق 220 ولت به شرط استفاده از تبدیل را نیز داشته به همین دلیل می توان در ایران نیز از این محصول بهره مند شد. همانطور که در تصویر این محصول قابل مشاهده بوده دو دریچه هوا روی بدنه اصلی تعبیه شده است که دریچه کناری برای پمپاژ هوا و دریچه فوقانی نیز برای مکش هوا مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو این محصول را به یک پمپ باد دو کاره تبدیل نموده است تا نیازی به تخلیه باد محصولات بادی به صورت دستی نباشد.

پمپ باد 110 ولت اینتکس ابعاد 14 × 14 × 11 سانتی متر داشته و دارای وزن 650 گرمی می باشد. متریال آن از پلاستیک فشرده و مقاومی تشکیل شده اما مانند پمپ باد دستی خود خاصیت ضد آب بودن را ندارد. همراه این محصول یک تبدیل سه سر در سه سایز مختلف قرار داده شده که توسط آن می توان انواع محصولات بادی بزرگ و کوچک مانند قایق بادی، جامپینگ بادی، قلعه بادی، مبل بادی و ... را به راحتی راه اندازی نمود. برای خرید پمپ باد برقی 110 ولت اینتکس کافیست به روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس در ایران و تهران اقدام کنید.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
650 گرم
ابعاد
11*14*14 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...