پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی اینتکس مدل 66620

از {{model.count}}

intex 66620 electric air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی 220 ولت اینتکس از پر فروش ترین تلمبه برقی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای راه اندازی تمامی محصولات بادی قابل استفاده می باشد. این محصول همانند مدل 110 ولت خود قابلیت مکش باد نیز داشته تا نیازی به تخلیه دستی نباشد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به تبدیل سه سر و امکان راه اندازی تا اندازه استاندارد و تخلیه باد اشاره کرد.

پمپ باد برقی اینتکس مدل 220 ولت از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس در ایران و دنیا می باشد. این پمپ باد اینتکس در واقع اولین پمپ برقی تولید شده در میان مدل های شارژی، فندکی و باتری خور محسوب شده و از تمامی مدل های ذکر شده کمی قدرت پمپاژ بالاتری دارد. علاوه بر این وجود ویژگی مکش هوا و وکیوم کردن در این محصول کار را برای مصرف کنندگان جهت تخلیه هوای محصول مورد نظر راحت کرده است. دریچه هوای تعبیه شده در قیمت کناری برای باد زدن و دریچه فوقانی نیز برای تخلیه باد مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته مهمی که در رابط با پمپ برقی اینتکس و تمامی مدل های مشتق شده از این پمپ وجود داشته، پمپاژ هوای آنها تا مقداری ثابت می باشد. پس از آن با وجود روشن ماندن پمپ، هوای اضافی از دریچه تخلیه خارج شده تا آسیبی به محصول شما وارد نشود. گفتنی است که دلیل اصلی استفاده از این تلبمه برقی اینتکس برای راه اندازی تمام محصولات بادی، وجود یک نازل سه سر در 3 سایز مختلف بوده بنابراین کار را برای راه اندازی لوازم بادی راحت کرده است. این محصول دارای ابعاد 14 × 14 × 11 سانتی متر بوده و دارای وزن 650 گرم می باشد از همین رو به راحتی قابل جا به جایی خواهد بود. برای خرید پمپ باد برقی اینتکس 220 ولت کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۱ کیلوگرم
ابعاد
۱۵*۱۵ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...