پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد باتری خور بست وی مدل 62141

از {{model.count}}

bestway 62141 electric air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد باتری خور بست وی مدل 62141 یکی از محصولات پر استفاده مخصوص لوازم بادی می باشد، این پمپ ساخت برند بست وی می باشد که از طریق باتری نوع D انرژی خود را تامین میکند. پمپ باد باتری خور دو حالته می باشد برای خرید پمپ باد باتری خور بست وی مدل 62141 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

برای باد کردن انواع محصولات بادی نیازمند یک وسیله ای به نام پمپ باد هستیم که شرکت های تولید کننده انواع محصولات بادی پمپ های مخصوص آنها را در مدل های مختلف تولید کرده اند، ساختار این پمپ باد شباهت بسیاری زیادی به پمپ باد برقی دارد با این تفاوت که منبع تغذیه این پمپ باد از طریق باتری نوع D تامین می شود که به راحتی می توانید آن را در مسافرت، کمپینگ و یا در مکان هایی که اتصال به برق میسر نیست از این پمپ باد استفاده کنید. پمپ باد باتری خور مناسب برای باد کردن انواع تخت بادی، تشک بادی، قایق بادی، استخر بادی و مبل بادی می باشد که قدرت خروجی بسیار بالایی دارد.

بر روی این پمپ باد یک عدد نازل با سه سر مختلف فرار گرفته شده است که به کمک آن تمامی محصولات بادی با والو های مختلف را می توانید باد کنید. لازم بذکر است که این پمپ باد باتری خور دو‌ حالته می باشد که به وسیله ی آن می توانید باد محصول بادی مورد نظر خود را خالی کنید. این محصول ساخت برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات برند خود را با کیفیت و ماندگاری بالا روانه بازار کرده است، برای خرید پمپ باد باتری خور بست وی مدل 62141 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش میرساند.

نوع پمپ
باتری خور
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۵۰۰ گرم
ابعاد
۱۲*۷*۱۰ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...