استخر بادی

پارک بادی سرسره و آبپاش دار بست وی مدل 53378

از {{model.count}}

bestway 53378 inflatable park

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پارک بادی سرسره و آبپاش دار کودک بست وی، یکی از بزرگترین مجموعه بازی بادشو برای کودکان بالای 3 سال محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این پارک بادی استخر دار کودک دارای سرسره بادی سرخود، تونل بادشو، دو آبپاش بادی متصل به بدنه و حلقه بسکتبال به همراه توپ بوده و فضایی بزرگ برای ذخیره آب با عمق کم دارد بنابراین بهترین گزینه برای تفریحات آبی و هوازی کودکان در فصول گرما محسوب می شود.

پارک بادی کودک بست وی به همراه سرسره و آبپاش، از بزرگترین پارک بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات هوازی کودکان بالای 3 سال تولید شده است. این محصول همانطور که در تصاویر آن مشخص بوده از طراحی و رنگ های جذابی برخوردار می باشد از همین رو تاثیر بسیار خوبی در روحیه فرزندان شما خواهد گذاشت. داخل بدنه یک سرسره بادی منحنی با پله های بادشو تعبیه شده که همزمان از ظرفیت 2 نفره بهره می برد. این سرسره سرخود تحمل وزن بالایی داشته به همین دلیل استحکام لازم را هنگام استفاده دو نفر به صورت همزمان خواهد داشت. خصوصیت های دیگر از جمله سبد بسکتبال به همراه توپ، دو آبپاش بادی متصل به بدنه با طرح توپ جنگی و همچنین یک تونل در قسمت زیر سرسره می توانند در سرگرمی کودکان شما بسیار کاربردی باشند.

پارک بادی کودک بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 551 سانتی متر، عرض: 503 سانتی متر، ارتفاع: 264 سانتی متر) بوده و قسمت کف کم عمق آن می تواند تا مقدار 2700 لیتر آب در خود جای دهد. این مقدار ظرفیت آب با وجود زیاد بودن مناسب شنا نبوده زیرا این پارک آبی دارای عمق مناسب نمی باشد بنابراین برای آب تنی کودکان کاربرد خواهد داشت. این محصول جهت راه اندازی یک پمپ باد برقی بزرگ داشته که با برق مستقیم کار می کند. پارک بادی استخر دار کودک ساخته شده از متریال پلاستیک PVC ضخیم با رویه نرم بوده که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت بنابراین هیچ آسیبی به آن در صورت عدم برخورد اشیای تیز وارد نخواهد شد. گرچه این نوع متریال قابلیت تعمیر داشته تا در صورت وارد شدن آسیب های ناگهانی امکان ترمیم و استفاده مجدد از آن فراهم باشد.

برای خرید پارک بادی سرسره و آبپاش دار کودک بست وی می توانید این محصول را به روش آنلاین و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
۵۵۱ سانتی متر
عرض
۵۰۳ سانتی متر
ارتفاع
۲۶۴ سانتی متر
ظرفیت
۲۷۰۰ لیتر
وزن
۱۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش
اسباب بازی بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...