استخر بادی

پارک بادی سرسره دار کودک بست وی مدل 53345

از {{model.count}}

bestway 53345 inflatable park and pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پارک بادی سرسره دار کودک بست وی از بزرگترین لوازم بادی تفریحی کودکان به صورت آبی و هوازی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و از لوازم تفریحی مانند سرسره بادی بزرگ، آبپاش بادی و محفظه نگهدارنده آب برخوردار است. این محصول توسط پمپ باد برقی بزرگ همراه خود در کوتاه ترین زمان راه اندازی و قابل استفاده خواهد بود.

پارک بادی سرسره دار کودک بست وی، از بزرگترین مجموعه بازی آبی و هوازی کودکان زیر 10 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانطور که در تصاویر خود قابل مشاهده بوده دارای یک سرسره بادی بزرگ متصل به بدنه اصلی با پله های بادشو و یک اتاقک حفاظ دار در قسمت فوقانی می باشد از همین رو اصلی ترین قسمت بدنه جهت تفریحات کودکان بر شمرده می شود. روی بدنه دو مدل آبپاش تعبیه شده که یکی با شلنگ آب کار کرده و توسط یک پخش کننده، آب را به داخل سرسره هدایت می کند تا موجب سر خوردن سریع تر و راحت کودکان شود. آبپاش دیگر نیز از محفظه آب این پارک آبی تغذیه شده و مانند یک توپ برای اسپری کردن آب توسط کودکان طراحی شده است.

ابعاد پارک بادی آبی کودک برابر با (طول: 435 سانتی متر، عرض: 286 سانتی متر، ارتفاع: 267 سانتی متر) بوده و دارای محفظه آب کم عمق جهت آبتنی کودکان می باشد. سرسره تعبیه شده فرزندان شما را به این محفظه آب هدایت کرده تا آسیبی به بدن آنها وارد نشود. این محصول ساخته شده از متریال پلاستیک PVC سه لایه و ضخیم بوده به همین دلیل در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. داشتن تحمل وزن 270 کیلوگرمی سرسره و همچنین داشتن یک کیسه آب متصل به بدنه برای حفظ تعادل آن، از دیگر ویژگی های این محصول محسوب می شود. البته برای حفظ تعادل چند میخ پلاستیکی نیز در کنار این پارک بادی قرار داده شده تا این محصول را روی زمین مهار کنید.

پارک بادی سرسره و آبپاش دار کودک بست وی دارای یک ساک حمل مخصوص بوده و در یک پکیج با وزن 23 کیلوگرمی بسته بندی شده است. این وزن بسته بندی با احتساب پمپ باد بزرگ و قوی خود که برای راه اندازی سریع این محصول در نظر گرفته شده محاسبه می شود. برای خرید پارک بادی سرسره دار کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
۴۳۵ سانتی متر
عرض
۲۸۶ سانتی متر
ارتفاع
۲۶۷ سانتی متر
وزن
۲۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای سرسره بادی و آبپاش
دارای اسباب بازی بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...