قایق بادی

پارو قایق بادی اینتکس مدل 69627

از {{model.count}}

intex 69627 paddle set

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پارو قایق بادی اینتکس یک پارو قایق از جنس آلومینیوم می باشد که از مقاومت بسیار خوب و دوام بالایی برخوردار بوده و مناسب برای استفاده در تمامی قایق ها اعم از قایق بادی و دیگر قایق ها می باشد. در ادامه مشخصات دقیق این محصول در قسمت مشخصات درج شده است.

پارو قایق بادی کایاک اینتکس مدل 69629 همانطور که می دانید پارو به عنوان یک لوازم جانبی و لوازم یدکی برای انواع قایق ها می باشد. اینتکس قایق های مختلفی را تولید کرده و نسبت به مدل قایق بادی های تولید شده در داخل آن پارو قرار داده است. اما پاروی آلومینیومی کایاک مدل 69629 یک پاروی حرفه ای و سبک می باشد که مناسب برای قایق بادی اینتکس و سایر برندها بوده. این پارو دارای وزنی سبک و طولی استاندارد است.

طول این پارو برابر با 218 سانتی متر بوده. شایان ذکر است که از این پارو بیشتر برای قایق کایاک استفاده می شود. این محصول به صورت کامل جدا می شود و این امکان را برای شما مهیا میکند که به راحتی بتوانید آن را حمل کنید. در بسته بندی این پارو آلومینومی اینتکس دو عدد کفی پارو پلاستیکی، دو عدد میله یا همان دسته پارو از جنس آلومینوم قرار گرفته شده است. برای خرید پارو اینتکس کایاک می توانید از فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
122 سانتی متر
عرض
25 سانتی متر
جنس بدنه
آلومینیوم
وزن
1.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در تمامی قایق ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...