وان بادی

وان بادی کودک بست وی مدل 51034

از {{model.count}}

Bestway baby bathtub model 51034

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

وان بادی کودک بست وی مدل 51034 یک محصول مناسب برای استفاده کودکان و نوزادان در حمام و یا فضای باز می باشد که دارای بدنه ای تهیه شده از سه رینگ بیضی شکل می باشد که از جنس پی وی سی وینیل تشکیل شده اند و از مقاومت قابل قبولی برخوردار می باشد.

وان بادی کودک بست وی مدل 51034 یک محصول پرکاربرد برای استفاده کودکان و نوزادان می باشد که می تواند یک محصول مناسب برای فضاهای کوچک و یا حمام هایی که فضای کافی برای قرار دادن وان های سرامیکی و یا فلزی وجود ندارند باشد که دارای کیفیت قابل قبولی بوده و بدنه آن از جنس پی وی سی (وینیل) تشکیل شده است. این پی وی سی بطور کامل ضد حساسیت بوده و نیازی به نگرانی بابت بروز مشکلات پوستی برای کودک خود نباشید و بدون هرگونه مشکلی از این محصول استفاده کنید.

ابعاد کوچک این وان بادی حمام سبب این شده است تا وزن محصول نیز بصورت چشم گیری کاهش یابد تا بتوانید به سادگی این محصول را جابجا نموده و حتی از آن در مسافرت ها نیز استفاده نمود. دریچه باد تعبیه شده برای این محصول بصوررت کاملا سازگار با تمامی پمپ بادهای شرکت های بست وی و اینتکس بوده و نیازی به تهیه پمپ باد جداگانه ای برای باد نمودن محصول نخواهید داشت. اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر را می توانید از مشاورین فروشگاه مستر اینتکس (Mrintex)، نمایندگی اینتکس جویا شوید.

طول
91 سانتی متر
عرض
66 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
ظرفیت آب
65 لیتر
وزن
500 گرم
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
بدنه ضدحساسیت
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...