وان بادی

وان بادی کودک اینتکس مدل 48421

از {{model.count}}

intex 48421 baby bath tub

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

وان بادی کودک اینتکس از سری وان بادی نوزاد های شرکت intex می باشد که تولید سال 2021 بوده و از طراحی بدنه بسیار زیبایی برخوردار می باشد. قسمت کف این وان حمام کودک به صورت بادشو طراحی شده و بدنه آن تولید شده از وینیل می باشد. برای مشاهده مشخصات بیشتر این محصول می توانید ادامه مطلب را در سایت مستر اینتکس مشاهده بفرمایید.

وان بادی کودک اینتکس مدل 48421 محصولی جذاب و با طراحی منحصر به فرد می باشد که قابل استفاده درون حمام برای استحمام کودکان و نوزادان است. این وان بادی نوزاد تولید کمپانی بزرگ intex بوده و یکی از زیبا ترین و خاص ترین وان بادی های تولید شده ی این شرکت می باشد. تولید این محصول مربوط به سال 2021 می باشد و در واقع یکی از جدید ترین محصولات بادی تولید شده این شرکت به شمار می رود. به وسیله وان بادی می توان کودکان را با خیالی آسوده تر و با راحتی بیشتر درون حمام استحمام نمود و دیگر نگران پیش آمدن خطر هایی همچون لغزیدن کودک و آسیب رسیدن به بدن کودک حین حمام نبود.

بدنه وان بادی حمام کودک اینتکس همانند دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید گردیده است. وینیل، متریالی مقاوم در برابر انواع دمای آب بوده و در هیچ شرایطی دچار تغییر حالت و یا تغییر رنگ نخواهد شد. این محصول دارای رنگ بندی بسیار جذابی می باشد که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. قسمت بیرونی این محصول به رنگ آبی و قسمت داخلی و کف آن نیز به رنگ سبز فسفری می باشد. قسمت کف وان بادی نیز به صورت بادشو طراحی شده است.

ابعاد وان حمام کودک نیز تشکیل شده از طول: 86 سانتی متر، عرض: 64 سانتی متر و ارتفاع: 23 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب آن نیز 15 لیتر بوده و وزن بسیار سبکی را دارا است که می توان به راحتی آن را حمل و یا جابجا نمود. یکی از مزیت های دیگر این وان بادی نسبت به سایر وان های بادی این است که این محصول دارای یک عدد پمپ باد سوزنی بر روی بسته بندی خود می باشد که با وجود آن شما دیگر نیازی به هزینه کردن بابت تهیه پمپ باد نخواهید داشت و می توانید به وسیله این پمپ باد وان بادی خود را به راحتی راه اندازی و آماده استفاده بنمایید. این محصول را می توانید با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری نمود.

طول
86 سانتی متر
عرض
64 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
ظرفیت آب
15 لیتر
وزن
1 کیلوگرم
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...