وان بادی

وان بادی کودک اینتایم مدل YT-218

از {{model.count}}

intime YT-218 child love inflatable bathtub

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

وان بادی کودک اینتایم با طرح قلب یکی از عمیق ترین وان بادی حمام تولید شده توسط شرکت اینتایم برای استحمام و تفریحات آبی روزمره کودکان با ساختار بدنه چند تیوپی با چند دریچه باد و دریچخ تخلیه آب مجزا قابل استفاده در فضای باز عرضه شد توسط نمایندگی اینتکس

وان بادی کودک با طرح قلب یکی از عمیق ترین وان بادی حمام تولید شده توسط شرکت اینتایم بوده که قابل استفاده در فضای باز و بسته برای سنین کودکان خواهد بود. وان بادی امروزه یکی از پر استفاده ترین محصولات بادی به شمار رفته که برای استحمام سنین کودکان استفاده های زیادی می شود زیرا که محلی ثابت و منظم را برای حمام کردن فرزندان شما فراهم ساخته و در نهایت می توان در جهت تفریحات آبی نیز از آن استفاده نمود. همانطور که اشاره کردیم طراحی بدنه به شکل قلب بوده و از دیواره ای با ساختار 5 تیوپی بهره مند است.

هر لایه دارای دریچه باد و دریچه تخلیه آب مجزا می باشد تا امکان تنظیم ارتفاع و عمق این وان بادی عمیق به راحتی فراهم شود. از طرفی تعداد بالای دریچه های تخلیه آب نیز کمک شایانی در تعویض سریع تر و راحت تر آب به مصرف کنندگان خواهد کرد. ویژگی پر کاربرد دیگر در طراحی بدنه ساختار بادی قسمت کف بوده که به صورت مواج در نظر گرفته شده تا در نهایت محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند.

وان بادی طرح قلب کودک دارای ابعاد 106 سانتی متر قطر و 75 سانتی متر ارتفاع بوده که برای پر کردن آب می توان تا عمق زیر 70 سانتی متر روی این وان بادی اینتایم حساب ویژه باز کرد. متریال در نظر گفته شده برای ساخت این محصول از پلاستیک PVC با روکش وینیل شفاف و مات در بدنه بوده به همین دلیل ساختار دو لایه را ایجاد کرده است از همین رو در برابر دما و فشار آب و حتی نور آفتاب مقاوم خواهد بود. این نوع جنس بدنه انعطاف بالایی داشته تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. از طرفی قابلیت تعمیر آن موجب شده تا این محصول را از حالت یک بار مصرف بودن خارج کند. جهت خرید وان بادی کودک اینتایم با طرح قلب کافیست به سایت فروشگاه و نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
106 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
وزن
2.2 کیلوگرم
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه 5 تیوپی
دارای 5 دریچه تخلیه آب و باد
تولید به صورت تک رنگ
قابلیت تنظیم ارتفاع و عمق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...