وان بادی

وان بادی کودک اینتایم مدل YT-217A

از {{model.count}}

intime YT-217A baby inflatable Bath Tub

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

وان بادی کودک اینتایم یکی از عمیق ترین وان بادی تولید شده برای استحمام کودکان زیر 3 سال با طراحی بدنه گرد بوده که قابل استفاده در فضای باز و بسته می باشد. این محصول توسط شرکت اینتایم تولید شده و دارای دریچه تخلیه آب می باشد. این محصول توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

وان بادی کودک اینتایم با طراحی بدنه گرد یکی از عمیق ترین وان بادی تولید شده توسط شرکت اینتایم برای تفریحات آبی و استحکام کودکان زیر 3 سال در فضای باز و بسته محسوب می شود. این وان بادی اینتایم در مدل های مشابه دیگری نیز تولید شده که از نظر طراحی ظاهری و همچنین ابعاد با هم متفاوت می باشند اما این مدل دارای دو رنگبندی با طراحی بیرونی طرح اقیانوس است تا در زیبایی این کالا نیز موثر باشد.

وان بادی خانگی کودک اینتایم ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که دارای ضخامت خوب و ساختار دو جداره می باشد. این نوع متریال که در تمامی انواع وان بادی کودک و بزرگسال استفاده شده از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد. این نوع متریال در برابر فشار و دمای آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی نخواهد دید. روکش وینیل بیرونی به صورت مات و روکش وینیل داخلی نیز به شکل شفاف در نظر گرفته شده از همین رو هنگام پر کردن آب جلوه زیبایی با خود خواهد گرفت.

طراحی و ساختار بدنه اصلی همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده به صورت گرد می باشد. بدنه ای که توسط چند دریچه باد راه اندازی شده و بدنه ای دو جداره ایجاد می کند از همین رو تکیه دادن به آن آسیبی به درز ها وارد نخواهد کرد. برای قسمت کف نیز از پوشش باد شو استفاده شده و توسط دریچه باد جداگانه راه اندازی می شود. این کالا دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 95 سانتی متر ، ارتفاع: 70 سانتی متر) می باشد. این ابعاد تمام قسمت های باد شده را در بر گرفته بنابراین ابعاد مفید داخلی به (قطر: 70 سانتی متر ، ارتفاع: 65) می رسد بنابراین گزینه مناسبی برای کودکان خواهد بود. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب حدودی این وان بادی کودک اینتایم معادل 60 لیتر می باشد که با توجه به داشتن فشار آب مناسب به سرعت پر خواهد شد. برای خرید وان بادی کودک ارزان و گرد کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
95 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
ظرفیت آب
60 لیتر
وزن
2 کیلوگرم
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای چند دریچه باد برای راه اندازی
دارای دو رنگبندی مختلف
مناسب سنین زیر 3 سال
دارای دریچه تخلیه آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...