وان بادی

وان بادی نوزاد بست وی مدل 51134

از {{model.count}}

bestway 51134 inflatable baby bath

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

وان بادی نوزاد بست وی مدل 51134 از تولیدات جدید شرکت bestway می باشد که تولید سال 2020 بوده و به تازگی روانه بازار شده است. این وان بادی کودک از سری وان حمام های این شرکت می باشد که دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده و از دوام بسیار خوبی برخوردار می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

وان بادی نوزاد بست وی مدل 51134، محصولی بسیار دوست داشتنی و پر کاربرد از کمپانی bestway می باشد که در سال 2020 برای اولین بار تولید و روانه بازار شده است. این محصول مناسب استفاده نوزادان و کودکان می باشد که به والدین آنها کمک می کند تا با راحتی هر چه تمام تر کودکان خود را درون حمام استحمام بنمایند. از مزیت های این وان بادی کودک می توان به جلوگیری از پیش آمدن خطر هایی همچون سُر خوردن کودک در حمام و افتادن آنها اشاره نمود.

این وان بادی دارای ساختار رینگی سه لایه می باشد که هر کدام از این حلقه ها دارای رنگی مختلف می باشند که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است. یک نشیمنگاه، کف بادشو و یک محافظ بادی بر روی این محصول قرار داده شده است که ایمنی کار را بالا برده است. یک عدد دماسنج نیز بر روی این وان بادی به صورت جداگانه قرار داده شده است که به وسیله آن می توان دمای آب درون وان بادی را اندازه گرفت. شما می توانید این وان بادی کودک را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
76 سانتی متر
عرض
33 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
وزن
820 گرم
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای محافظ بادی
دارای دماسنج جدا از بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...