وان بادی

وان بادی عمیق کودک اینتایم مدل YT-023

از {{model.count}}

intime YT-023 child Deep inflatable bathtub

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

وان بادی عمیق کودک در طرح خرس یکی از پر فروش ترین وان بادی حمام تولید شده برای سنین کودکان توسط شرکت اینتایم بوده که از ساختار بدنه لایه تیوپی و کف بادشو بهره مند است. این محصول نه تنها برای حمام کودکان بلکه برای تفریحات آبی بخصوص در فضای باز نیز مناسب بوده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

وان بادی عمیق کودک با طرح خرس محصولی از شرکت محصولات بادی اینتایم یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین محصولات بادی در زمینه آبی بوده که نه تنها برای استحمام کودکان در حمام بلکه برای تفریحات آبی نیز در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه اصلی این وان بادی اینتایم به صورت گرد بوده و از یک عروسک بادی طرح خرس در قسمت لبه آن به عنوان تکیه گاه سر استفاده شده است که توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. بدنه اصلی خود از ساختار 4 تیوپی برخوردار بوده که هر لایه توسط دریچه باد مجزا باد می شود. همچنین برای راحتی کودکان از کف بادشو مواج در این محصول استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند. جهت تخلیه و تعویض راحت آب نیز برای آن دریچه تخلیه آب در نظر گرفته شده است.

وان بادی حمام کودک طرح خرس دارای ابعاد راه اندازی شده 95 در 65 سانتی متر بوده که تمام قسمت های باد شده را در بر می گیرد. البته برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را زیر 60 سانتی متر محاسبه می کنند اما با این حال می تواند حجم آب زیادی را در خود جای دهد. متریال و جنس بدنه مورد استفاده در این وان بادی کودک از پلاستیک PVC وینیل در دو حالت مات و شفاف بوده که زیبایی خاصی به این محصول داده است. این متریال دارای وزنی سبک اما مقاومت بالا در برابر دما و فشار آب بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی نخواهد دید. ساختار منعطف در این متریال موجب جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر این محصول شده است تا در مسافرت ها نیز با کمترین اشغال فضا قابل حمل باشد. برای خرید وان بادی عمیق کودک اینتایم در طرح خرس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را پس از ثبت در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
95 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
وزن
1.8 کیلوگرم
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه با ساختار 4 تیوپی
دارای 4 دریچه باد مجزا
دارای کف بادشو
دارای دریچه تخلیه آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...