وان بادی

وان بادی زیپدار بیضی اینتایم مدل YT-037

از {{model.count}}

intime YT-037 zipper inflatable Bath Tub

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

وان بادی زیپ دار اینتایم با طراحی بدنه بیضی یکی از پر فروش ترین وان بادی تولید شده توسط شرکت اینتایم بوده که جهت استحمام و ریلکس کردن آب مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های مهم این وان بادی روکش دار می توان به تکیه گاه بادشو، کف بادی، دریچه تخلیه آب و یک بالش بادی مجزا اشاره کرده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

وان بادی زیپدار بیضی اینتایم یکی از جدید ترین و پر فروش ترین وان بادی تولید شده توسط شرکت اینتایم بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این وان بادی مدل مستطیلی نیز داشته که تنها تفاوت میان آنها در نوع طراحی بدنه و ابعاد می باشد. وان بادی روکش دار با توجه به ابعاد بزرگ خود برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان قابل استفاده خواهد بود از همین رو بهترین گزینه برای استحمام و ریلکس کردن در آب می باشد. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 142 سانتی متر ، عرض: 84 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که تمام قسمت های باد شده را در بر می گیرد. با توجه به این ابعاد مقدار ظرفیت آب آن به حدود 95 لیتر می رسد بنابراین در صورت داشتن فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان پر خواهد شد.

جنس بدنه وان بادی بیضی اینتایم از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریال با انعطاف پذیری بالا و وزن بسیار سبک محسوب می شود. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از آب گرم برای آن استفاده نمود. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به کف بادشو و نرم آن و همچنین داشتن تکیه گاه بادشو متصل به بدنه برای تکیه دادن سر اشاره کرد. در کنار این موارد یک بالش بادشو مجزا و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف برای این محصول تعبیه شده است. با توجه به داشتن روکش زیپ دار در این وان بادی بزرگسال و کودک، امکان حفظ دمای آب در مدت زمان بیشتر به راحتی فراهم خواهد بود. برای خرید وان بادی زیپدار بیضی اینتایم کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

وان بادی زیپدار بیضی محصولی از شرکت اینتایم، یکی از پر طرفدار ترین لوازم بادی جهت استحمام و ریلکس کردن در آب برای سنین مختلف بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول یکی از پر فروش ترین مدل وان بادی عرضه شده در بازار ایران بوده و دارای کیفیت و ساختاری مشابه با دیگر وان بادی زیپدار شرکت اینتایم دارد. از آنجایی که وان حمام دارای ساختار ثابت، بزرگ و با وزن بالا بوده، وان بادی می تواند جایگزینی مقرون به صرفه، سبک، کوچکتر به همراه قابلیت راه اندازی جمع شدن سریع باشد از همین رو نه تنها در منزل بلکه می توان از آن در ویلا و باغ نیز استفاده کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر جزئیات ساخت این محصول خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

وان بادی زیپدار حمام

طراحی و ساخت وان بادی

طراحی و ساختار بدنه وان بادی بزرگسال به صورت بیضی شکل بوده و از بدنه ای با ساختار سه لایه بادشو بهره می برد به همین دلیل برای راه اندازی این وان نیاز به باد زدن از سه قسمت مختلف خواهد بود. قسمت کف این وان به صورت بادشو و مشبک طراحی شده تا پس از باد زدن محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند. از ویژگی های دیگر در نوع طراحی بدنه می توان به تکیه گاه بادشو مخصوص سر و یک درب زیپ دار برای قسمت رویه جهت پوشش بدن و همچنین حفظ دمای آب اشاره کرد. تکیه گاه سر نیز همچون سایر قسمت های بدنه توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود. یک دریچه تخلیه آب در قسمت پایین بدنه و یک کوسن بادی مجزا نیز در کنار این محصول قرار داده شده است.


جنس و متریال وان بادی

جنس و متریال ساخت وان بادی زیپدار حمام از پلاستیک پی وی سی وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر دمای متفاوت آب و حتی نور آفتاب مقاوم خواهد بود. متریال PVC نوعی پلاستیک با دوام و با انعطاف بالا بوده که امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را جهت حمل راحت تر خواهد داشت. این متریال در صورت آسیب دیدن به سادگی قابل تعمیر بوده بنابراین جای نگرانی بابت یک بار مصرف بودن این محصول بادی نخواهد بود. تنها کافیست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و فشار بیش از حد به بدنه توسط وزن بالای افراد و یا باد زدن زیاد وارد نشود.


ابعاد، وزن و ظرفیت آب وان بادی

ابعاد راه اندازی شده و باد شده وان بادی حمام روکش دار برابر با (طول: 142 سانتی متر، عرض: 84 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که می تواند برای تمامی سنین قابل استفاده باشد. این ابعاد ذکر شده قسمت های باد شده وان را نیز در بر گرفته و در نهایت ظرفیت آبی برابر با 95 لیتر ایجاد می کند. این محصول به همراه متعلقات خود در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 2.7 کیلوگرمی عرضه می شود.


جمع بندی

وان بادی قابل حمل زیپ دار اینتایم با طراحی بدنه بیضی شکل، یکی از پر فروش ترین وان بادی برای استحکام در فضای بسته و حتی فضای باز برای سنین مختلف بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. برای خرید وان بادی بیضی زیپدار می توانید به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
142 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
ظرفیت آب
95 لیتر
وزن
2.7 کیلوگرم
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای روکش زیپ دار
دارای بالش بادی مجزا
دارای دریچه تخلیه آب
دارای تکیه گاه سر سرخود
مناسب سنین مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...