وان بادی

وان بادی بزرگسال اینتایم مدل YT-216

از {{model.count}}

intime YT-216 inflatable Bath Tub

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

وان بادی بزرگسال اینتایم با طراحی بدنه آکواریمی یکی از کمجا ترین وان بادی برای استحمام سطحی روزمره بوده که دارای ویژگی هایی همچون بدنه دو جداره ، کف بادشو و دریچه تخلیه آب می باشد. این وان بادی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

وان بادی بزرگسال اینتایم مدل 216 از پر فروش ترین وان بادی با طراحی آکواریمی و ساختار ساده بوده که برای سنین مختلف به منظور استحمام سطحی قابل استفاده خواهد بود. این وان بادی اینتایم دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 143 سانتی متر ، عرض: 105 سانتی متر ، ارتفاع: 75 سانتی متر) بوده که تمام قسمت های باد شده را در بر می گیرد از همین رو ابعاد مفید داخلی آن برابر با 101 در 63 سانتی متر خواهد بود به همین دلیل یک شخص بزرگسال با جثه معمولی می تواند در داخل آن نشسته و استفاده نماید.

بدنه اصلی شامل دیواره هایی با ساختار 4 لایه بادشو بوده که هر لایه توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود از همین رو امکان تغییر ارتفاع در این وان بادی به راحتی فراهم خواهد بود. ویژگی دیگر در طراحی بدنه می توان به کف بادشو و نرم آن اشاره کرد. این قسمت طراحی مواج داشته و به وسیله دریچه باد جداگانه باد می شود. گفتنی است که دریچه تخلیه آب در قسمت کف به کار نبرده شده بلکه در پایین ترین قسمت دیواره تعبیه شده تا در تخلیه و تعویض آب آن نیز کار راحتی را در پیش داشته باشید.

وان حمام بادی بزرگسال اینتایم دارای جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC وینیل بوده که ساختاری دو لایه را ایجاد کرده است. پی وی سی رایج ترین متریال به کار برده شده در تولید انواع محصولات بادی بوده زیرا که دارای وزن سبک و انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. بدنه ای که در صورت مراقبت از آن در برابر برخورد اشیای تیز می تواند از طول عمر بالایی برخوردار شود. برای خرید وان بادی بزرگسال اینتایم با طراحی بدنه آکواریمی کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
143 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
وزن
4 کیلوگرم
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه با ساختار 4 لایه بادشو
دارای دریچه تخلیه آب
دارای رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...