مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

هپی چیر یک نفره اینتکس مدل MB121

از {{model.count}}

MB121 intex one person happy chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

هپی چیر یک نفره اینتکس یکی از مدل های پر فروش تولید شده برای استفاده در مکان های شخصی و همچنین محل کار بوده که برای استراحت های کوتاه و طولانی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. مبل هپی چیر تک نفره دارای پارچه بیرونی از جنس پلی استر بوده و که علاوه بر راحتی دارای قابلیت شستشو نیز می باشد. این هپی چیر توسط مواد یونولیتی با تراکم بالا تولید شده و دارای قابلیت تعویض مواد داخلی می باشد.

هپی چیر یک نفره با پارچه پلی استر از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین مبل شنی و بین بگ عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که به عنوان جایگزینی همیشگی برای انواع مبل خانگی و مبل بادی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول از نظر طراحی بدنه مشابه دیگر مدل های موجود تولید شده اما به جای پارچه مخمل و یا چرم از پلی استر ساخته شده است از همین رو تجربه جدیدی را برای افراد فراهم می سازد. پارچه به کار برده شده دارای ضخامت بالا و نرمی قابل قبولی بوده که همانند دو مدل پارچه دیگر دارای رنگبندی می باشد از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. گفتنی است که پارچه بیرونی قابلیت تعویض و همچنین شستشو راحت را نیز دارد بنابراین جای نگرانی بابت آسیب دیدن این نوع پارچه نخواهد بود.

هپی چیر خانگی و ویلایی اینتکس برای منزل، محل کار و حتی در فضای باز منازل شخصی و ویلا ها مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد آن به (قطر: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) رسیده که ابعاد حالت اولیه آن محسوب می شود. به دلیل استفاده از مواد یونولیتی خرد شده با تراکم بالا در داخل بدنه، باعث افزایش انعطاف پذیری و حالت پذیری این محصول شده است از همین رو ابعاد آن نیز در زمان استفاده متغیر خواهد بود. گفتنی است که مواد داخلی توسط یک پارچه آستری مجزا نگهداری شده و از قسمت کف توسط زیپی مقاوم به راحتی قابل دسترس خواهد بود بنابراین می توانید به راحتی این مواد را تعویض و یا شارژ کنید. برای خرید هپی چیر یک نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
99 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس رویه
پارچه پلی استر
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...