هپی چیر یا مبل شنی، متفاوت ترین و راحت ترین مبل تولید و عرضه شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که در تنوع بالایی ساخته و به فروش می رسد. طی چند سال اخیر هپی چیر یا همان صندلی راحتی شنی جایگاه ویژه ای در زمینه محصولات استراحت و خواب پیدا کرده و سال به سال مدل های جدید تر، با کیفیت تر و متنوع تر عرضه می شوند تا نیاز مصرف کنندگان را از هر نظر بر طرف کنند. مبل هپی چیر امروزه در مدل های متفاوتی تولید می شوند که از جمله آنها می توان به هپی چیر مبلی، هپی چیر تختخواب شو، هپی چیر پشتی دار، هپی چیر سوسیسی، هپی چیر یک نفره، هپی چیر دو نفره، هپی چیر گرد، هپی چیر بزرگسال و کودک و ... اشاره کرد. چند ویژگی و خصوصیت مهم در تولید هپی چیر وجود داشته که در ادامه مطلب به بررسی آنها خواهیم پرداخت...

ابتدا از متریال و مواد اولیه ساخت هپی چیر آغاز می کنیم که مهمترین ویژگی در تولید و خرید هپی چیر محسوب می شود. سه نوع مواد داخلی برای شکل دادن به مبل هپی چیر مورد استفاده قرار می گیرد که این سه مواد عبارتند از: یونولیت های تفکیک شده با تراکم بالا، ابر یا الیاف. مرسوم ترین و مقرون به صرفه ترین مواد مورد استفاده شده، یونولیت های خرد شده بوده که هم از قیمت مناسبی برخوردار بوده و هم طول عمر بالاتری نسبت به قیمت مناسب خود دارند. ابر نوع دیگری از مواد مورد استفاده در فضای داخلی هپی چیر ها بوده که معمولا به صورت ترکیبی با یونولیت و یا الیاف به کار می رود از همین رو هپی چیر با مواد داخلی یونولیت با ابر و یا الیاف با ابر نیز تولید می شود تا کمی در افزایش سفتی بدنه موثر باشد اما به مراتب در افزایش قیمت نیز موثر خواهد بود. سومین مواد استفاده شده در مبل هپی چیر ها که از قیمت بالایی برخوردار بوده الیاف می باشد. این نوع مواد که نیاز به استفاده از حجم بالایی از آنها در هپی چیر ها بوده و از طرفی به دلیل طول عمر بسیار بالا قیمت بیشتری دارند از همین رو تولید کنندگان مدل هایی با ترکیب یونولیت و الیاف نیز عرضه می کنند تا هم کیفیت و ماندگاری لازم را حفظ کرده و هم در کاهش قیمت هپی چیر مورد نظر موثر باشد.


بین بگ و پاف پت


پارچه بیرونی مورد استفاده در سه مدل تولید شده که عبارتند از: پارچه مخمل، پارچه خز دار و پارچه طرح چرم. در این میان پارچه های مخمل و خز دار که راحتی و نرمی بالایی دارند از قیمت بیشتری برخوردار بوده اما در کنار قیمت بالای خود از کیفیت ساخت بسیار خوب با تنوع رنگی بالاتر بهره مند است. یکی از ویژگی های مثبت در هپی چیر پارچه ای مخمل و خز دار، داشتن پارچه آستری در قسمت داخلی بوده که جهت حفظ و نگهداری مواد داخلی کاربرد خواهد داشت از همین رو به شما امکان تعویض و خارج کردن پارچه بیرونی جهت شستشو را می دهد. پارچه های طرح چرم نیز دارای ضخامت بالاتری بوده اما فاقد آستر می باشد زیرا که برای شستشوی آن نیازی به جدا کردن از مواد داخلی نبوده بلکه با یک پارچه نم دار به راحتی قابل پاک سازی خواهد بود.


بین بگ و هپی چیر و مبل شنی سفارشی


هپی چیر فروشگاه اینتکس در مدل های متنوعی از نظر ساختار بدنه تولید می شوند که از جمله پر فروش ترین آنها می توان به مدل استوانه ای یا گرد، مدل سوسیسی، مدل تخت، مدل مثلثی و ... اشاره کرد. هر کدام از مدل های ذکر شده نیز خود دارای سایز بندی بوده که در زمان خرید می توانید سفارش خود را از نظر ابعاد، رنگ و نوع متریال داخلی و بیرونی در شرکت اینتکس ثبت نموده تا در بازه زمانی کوتاهی اقدام به تولید و ارسال برای شما عزیزان شود. در کنار هپی چیر دو لوازم جانبی پر کاربرد و پر طرفدار از جمله پاف و کوسن نیز تولید می شود که هر کدام دارای هزینه های مجزا می باشند. پاف و کوسن هپی چیر را نیز می توانید از نظر ابعاد، رنگبندی، مواد داخلی و پارچه بیرونی شخصی سازی کرده و سفارش مورد نظر خود را در تولید این دو محصول نیز قرار دهید.

با توجه به طول عمر بالای انواع مبل هپی چیر یا مبل شنی راحتی و از طرفی قابلیت شکل پذیری آنها در حالت های مورد نظر، می تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده در منزل، محل کار، ویلا، باغ و فضای باز جهت استراحت، مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون، پذیرایی از میهمانان و حتی خواب باشد. با توجه به هزینه پرداختی و کیفیت ارائه شده، خرید یک هپی چیر راحتی می تواند گزینه ای بسیار مقرون به صرفه برای شما باشد. برای خرید هپی چیر در مدل های مختلف کافیست سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده و خرید خود را به روش آنلاین، حضوری و تلفنی انجام دهید.