مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

هپی چیر پارچه ای بزرگسال مدل MB140

از {{model.count}}

MB140 adult bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

هپی چیر پارچه ای بزرگسال از پر فروش ترین مبل راحتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس در رنگبندی های مختلف بوده که پارچه جیر و مواد داخلی یونولیتی با تراکم بالا تولید گشسته است. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در منزل و محل کار و حتی فضای باز برای استراحت های کوتاه مدت خواهد بود.

هپی چیر پارچه ای بزرگسال یکی از پر فروش ترین و رایج ترین مبل شنی گرد تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که در رنگبندی های مختلفی عرضه می شود. این مبل هپی چیر 1 نفره تولید شده در ابعاد (قطر: 120 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که به راحتی یک نفر در سنین بزرگسال را در خود جای می دهد. ساختار بدنه به گونه ای بوده که هنگام نشستن روی این مبل، شکل و حالت بدن افراد را به خود گرفته و موجب راحتی بیشتر آنها خواهد شد. البته همانطور که می دانید هپی چیر های گرد در ابعاد مختلفی قابل سفارش و تولید هستند بنابراین می توانید برای شخصی سازی سفارش خود به صورت تلفنی و یا آنلاین اقدام کنید.

پارچه به کار برده شده در قسمت بیرونی از نوع جیر بوده و خود از رنگ های متنوعی برخوردار می باشد. این پارچه امکان جدا شدن از بدنه اصلی را داشته از همین رو می توانید به راحتی شستشو دهید. در فضای داخل بدنه یک پارچه آستری تعبیه شده که جهت نگهداری مواد اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا در مدل های پارچه ای از آستر برای نگهداری مواد استفاده شده اما در مدل های چرمی این آستر وجود ندارد.

یونولیت خرد شده و تفکیک شده با تراکم بالا، مواد اصلی تشکیل دهنده و پر کننده هپی چیر پارچه ای بوده که توسط درب زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف به راحتی قابل شارژ و تعویض خواهد بود. برای خرید هپی چیر پارچه ای بزرگسال کافیست به صورت آنلاین، تلفنی و یا حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کرده تا پس از تولید در بازه زمانی کوتاهی محصول خود را دریافت کنید.

هپی چیر پارچه ای بزرگسال، یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین مبل شنی راحتی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل، محل کار، ویلا و حتی فضای باز در شرایط جوی مناسب تولید شده است. این محصول دارای سایز بندی مختلف به همراه رنگبندی پارچه بیرونی بوده به همین دلیل بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز و سلایق خود افزایش داده است. این محصول بهترین گزینه برای مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای برنامه های تلویزیونی و ... بوده و و با توجه به نوع متریال، طراحی راحت بدنه و قیمت مقرون به صرفه نسبت به انواع مبل چوبی، فلزی و مبل بادی از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مبل هپی چیر اینتکس در ادامه به توضیحات بیشتر در رابط با جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت.

مبل هپی چیر خارجی

طراحی و ساختار بدنه هپی چیر

طراحی و ساختار ظاهری بدنه هپی چیر شنی اینتکس به صورت گرد بوده بنابراین امکان استفاده و نشستن از هر جهت را به مصرف کنندگان می دهد. البته ویژگی اصلی در طراحی بدنه، داشتن انعطاف پذیری و حالت پذیری بالای این محصول بوده که در راحتی افراد بسیار موثر خواهد بود. هنگام نشستن روی این مبل، تکیه گاه های دست و کمر ایجاد کرده و در هر بار استفاده می توانید حالت های گرفته شده به مبل را تغییر دهید. معمولا روی قسمت فوقانی بدنه اصلی یک دستگیره حمل برای مسافت های کوتاه نیز تعبیه و دوخته می شود. لازم به ذکر است که بسته به نوع مواد استفاده شده در داخل بدنه، میزان حالت پذیری نیز متفاوت خواهد بود.

هپی چیر یونولیتی و ابر اینتکس

جنس بدنه و متریال داخلی هپی چیر

پارچه مازراتی جیر، متریالی بوده که در قسمت بیرونی بدنه یا پوسته بیرونی استفاده شده است. این نوع پارچه که دارای نرمی، راحتی و خاصیت ضد تعریق بوده، دارای دوخت های مقاومی نیز می باشد. مواد تشکیل دهنده فضای داخل هپی چیر خانگی اینتکس از یونولیت خرد شده و تفکیک شده می باشد. این مواد با تراکم بالایی در داخل یک پارچه آستری تعبیه شده تا تعویض و شارژ آن به سادگی صورت گیرد.

جنس پارچه بیرونی هپی چیر

پارچه مازراتی که بهترین نوع متریال به کار برده شده در پوسته بیرونی انواع مبل بین بگ و هپی چیر بوده از رنگبندی مختلفی برخوردار می باشد. این پارچه قابلیت شستشو با انواع ماشین لباس شویی را خواهد داشت از همین رو یک دریچه زیپ دار در قسمت کف تعبیه شده تا به سادگی پارچه را از بدنه اصلی جدا کنید. این دریچه زیپ دار دسترسی راحت تری را به مواد داخلی نیز فراهم می کند.

پارچه خارجی برای مبل شنی و بین بگ

متریال مواد داخلی هپی چیر

یونولیت خرد شده موجود در داخل بدنه تنها مواد استفاده شده در تولید انواع مبل شنی نبوده بلکه می توانید قبل از سفارش این محصول، نوع مواد به کار برده شده را نیز تغییر دهید. معمولا ترکیب یونولیت و ابر یا ترکیب یونولیت با الیاف طرفداران بیشتری داشته اما می توانید به صورت تک نیز از یونولیت و یا الیاف نیز استفاده کنید.

ابعاد، وزن و سایر مشخصات هپی چیر

مبل هپی چیر بزرگسال پارچه ای دارای ابعاد (قطر: 120 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که ابعادی بزرگ برای استفاده تمامی سنین می باشد. وزنی این محصول به 10 الی 11 کیلوگرم رسیده از همین رو جا به جایی آن در فضای منزل و محل کار به سادگی صورت می گیرد. برای خرید هپی چیر پارچه ای بزرگسال اینتکس کافیست به صورت تلفنی، آنلاین و حتی حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

قطر
۱۲۰ سانتی متر
ارتفاع
۹۰ سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...