مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

هپی چیر شنی اینتکس مدل MB122

از {{model.count}}

MB121 inclined happy chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

هپی چیر شنی اینتکس یکی از با کیفیت ترین مبل شنی تولید شده یک نفره برای سنین بزرگسال در منزل بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه این هپی چیر شیبدار به گونه ای بوده که بدنه افراد را به خوبی پوشش داده و با حالت پذیری بالای خود محلی راحت برای نشستن و حتی خوابیدن ایجاد می کند. این محصول دارای رنگبندی مختلف با قابلیت تعویض مواد داخلی می باشد.

هپی چیر شنی اینتکس مدل ریلکس از پر فروش ترین مبل هپی چیر یک نفره عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در منزل و محل کار به منظور مطالعه، بازی های رایانه ای و همچنین تماشای تلویزیون کاربرد خواهد داشت. همانطور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده بوده طراحی بدنه کمی به صورت شیبدار در نظر گرفته شده تا علاوه بر کاربرد های فوق برای استراحت های طولانی مدت و خواب نیز مورد استفاده قرار بگیرد. داشتن یک تکیه گاه در کنار نشیمنگاهی بزرگ امکان استفاده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان را به راحتی فراهم می سازد. مهمترین ویژگی هپی چیر مخمل اینتکس داشتن انعطاف پذیری و حالت پذیری بالا می باشد. این ویژگی سبب می شود تا در زمان استفاده اعضای بدن افراد را به خوبی جذب کرده تا راحتی بیشتری را احساس کنید.

جنس پارچه بیرونی استفاده شده از نوع جیر یا همان مخمل بوده که پارچه ای ضخیم و کاملا ضد تعریق محسوب می شود. پارچه استفاده شده دارای رنگبندی های مختلف بوده و به راحتی توسط زیپ تعبیه شده در قسمت کف قابل تعویض خواهد بود. برای تعویض راحت پوسته بیرونی یک پارچه آستری در داخل بدنه برای نگهداری مواد داخلی استفاده شده است. این پارچه آستری موادی از جمله یونولیت های خرد شده با تراکم بالا را نگهداری می کنند. این مواد در برخی از مدل های به صورت تکی و در برخی مدل ها نیز به همراه فوم های خرد شده استفاده می شود بنابراین از نظر قیمت کمی متفاوت خواهند بود. مواد داخلی نیز توسط دریچه زیپ دار تعبیه شده روی آستری به راحتی قابل تعویض و شارژ خواهند بود. برای خرید هپی چیر شنی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
114 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل خز دار
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...