مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

هپی چیر خزدار مدل MB126

از {{model.count}}

MB126 Furry happy chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

هپی چیر خزدار یک نفره یکی از نرم ترین و راحت ترین مبل بین بگ تولید و عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل، محل کار و ویلا برای استراحت های کوتاه و طولانی مدت بسیار کاربردی می باشد. این مبل هپی چیر دارای پارچه در رنگبندی مختلف و مواد داخلی یونولیتی با تراکم بالا بوده به همین دلیل طول عمر بالایی خواهد داشت. محصولی که می تواند با حالت پذیری بالای خود برای تمامی سنین نیز استفاده شود.

هپی چیر خزدار یکی از نرم ترین بین بگ یک نفره تولید شده مناسب برای استفاده تمامی سنین در منزل بوده که توسط فروشگاه اینتکس در رنگبندی مختلفی عرضه می شود. هپی چیر امروزه به یکی از پر فروش ترین لوازم استراحت و لوازم خانگی تبدیل شده زیرا دارای ویژگی هایی بوده که خرید این محصول را نسبت به انواع مبل بادی و مبل چوبی و یا فلزی در اولویت قرار داده است. ویژگی هایی همچون داشتن طول عمر بالا، قیمت مقرون به صرفه، وزن سبک، قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی و غیره بسیاری از افراد مصرف کننده را مجذوب خود کرده است. هپی چیر پارچه ای خزدار ابعاد اولیه (قطر: 86 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) داشته که هنگام نشستن این ابعاد به دلیل حالت پذیری بدنه تغییر خواهد کرد.

هپی چیر یک نفره خزدار دارای پارچه بیرونی از جنس مخمل با خز های بسیار نرم و با کیفیت بوده و به راحتی قابل شستشو خواهد بود. این پارچه نیز می تواند به راحتی تعویض شود. مواد داخلی متشکل از یونولیت های خرد شده با تراکم بالا بوده و برای راحتی تعویض و یا شارژ آنها یک پارچه آستری در نظر گرفته شده است. برای تعویض مواد داخلی و یا پوسته بیرونی یک دریچه زیپ دار در قسمت کف تعبیه شده است. این محصول را می توانید در هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. برای خرید هپی چیر خزدار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به روش تلفنی ثبت نمود.

قطر
86 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل خز دار
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...