تشک بادی داخل ماشین یک محصول بسیار کاربردی برای خودرو می باشد که برای انواع مدل های خودرو های موجود در داخل بازار عرضه شده است. با خرید تشک صندلی عقب ماشین به راحتی می توانید بر روی آن دراز کشیده و یا استراحت کنید. این محصول بیشتر برای قرار دادن کودکان در صندلی عقب مورد استفاده قرار میگیرد، با قرار دادن این تشک در پشت خودروی خود کودک شما به راحتی می توانید بر روی آن استراحت و یا بازی کند. همانطور که میدانید خودرو ها مدل های مختلفی دارند و به دلیل همین موضوع انواع تشک بادی داخل ماشین در بازار موجود شده است که در هنگام خرید تشک صندلی عقب خودرو باید به یک سری نکاتی توجه کرد که در مقاله قصد داریم تا نکات مهم و حائز اهمیت در هنگام خرید تشک بادی صندلی ماشین را برای شما بیان کنیم. تا با بررسی این نکات نسبت به خرید تشک بادی داخل ماشین مناسب اقدام کنید. فروشگاه مستر اینتکس انواع تشک صندلی عقب ماشین را بفروش می رساند.

انواع تشک ماشین صندلی عقب خودرو

تشک بادی عقب خودور در دو مدل مختلف ساخته شده است که در هنگام خریداین محصول باید به این موضوع اهمیت داد. یک مدل مناسب برای خودرو های شاسی بلند و یا خودرو هایی که صندلی عقب آنها خوابیده می شود و قسمت صندوق عقب به خودرو اضافه می شود و این مدل تشک در این قسمت قرار میگیرد. مدل دیگر نیز که خیلی رایج و مرسوم می باشد بر روی صندلی عقب و قسمت کف پایی عقب خودرو قرار میگیرد که مناسب برای انواع خودرو ها غیر از شاسی بلند های بزرگ می باشد. البته مدل دوم نیز دارای چندین نوع مختلف می باشد که در ادامه آنها را شرح میدهیم.

 تشک صندلی عقب خودرو از چندین اجزا ساخته شده است که یکی از آنها خود تشک و دیگری قسمت جا پایی صندلی عقب است، البته بالش و پمپ باد نیز در اکثر آنها قرار دارد. در برخی از تشک ها قسمت جا پایی صندلی به صورت یک تکه به تشک متصل شده است، در برخی مدل های دیگر به صورت جداگانه این قسمت قرار میگیرد که مدل جداگانه مدل مناسبتر می باشد. زیرا از تشک به صورت جداگانه می توانید استفاده کنید و یا در صورت بروز آسیب قسمت کف پایی و یا تشک از هم دیگر جدا هستند و باد کل محصول خالی نمی شود. 

تشک بادی صندلی عقب دو تکه

تشک بادی صندلی عقب شاسی بلندتشک بادی صندلی عقب سه تکه



جنس بدنه تشک بادی صندلی عقب خودرو

تشک صندلی عقب خودرو همانند تشک بادی اینتکس و بست وی از متریال پی وی سی و جیر ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. البته یک سری از محصولات نیز از پی وی سی به تنهایی استفاه کرده اند که این محصول دارای کیفیت مطلوبی نیست و در صورت تداوم استفاده ممکن است که شما را اذیت کند. پی وی سی به کار رفته در ساخت تشک بادی ماشین مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد و رویه جیر از تعریق شما جلوگیری میکند. شایان ذکر است که تنها مورد آسیب دیدن این محصول در صورت برخورد شی تیز می باشد که آن هم قابل تعمیر می باشد. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

ابعاد و تحمل وزن تشک بادی صندلی عقب خودرو

ابعاد و اندازه تشک بادی داخل ماشین تقریبا یک اندازه و برابر است شاید یک اختلاف بسیار ناجیزی در ابعاد را مدل های مختلف مشاهده کنیم اما اکثر تشک ها دارای ابعاد برابر هستند. این ابعاد برابر است با 135 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاع جا پایی 40 سانتی متر که مناسب برای استفاده در انواع خودرو ها می باشد. با توجه به ابعاد و جنس بدنه ذکر شده این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 280 کیلوگرم دارد که تحمل وزنی آیده ال برای تشک بادی صندلی عقب خودرو می باشد. در هنگام خرید تشک بادی صندلی عقب به ابعاد آن دقت بالایی داشته باشید تا به صورت دقیق و کامل در خودروی شما قرار گیرد.

اقلام همراه تشک صندلی عقب ماشین

در داخل بسته بندی هر تشک بادی صندلی عقب یک سری لوازم قرار گرفته شده است که وجود آنها بسیار مهم و حیاتی می باشد. لوازم پیش فرض قرار گرفته شده در بسته بندی تشک بادی عبارت اند از، پمپ باد فندکی، بالش بادی، تشک و قسمت جا پایی، چسب و برچسب تعمیرات و ساک حمل که با وجود این لوازم به راحتی میتوانید از تشک بادی داخل ماشین خود استفاده کنید. در هنگام خرید تشک بادی داخل ماشین حتما به همراه داشتن این اقلام دقت فرمایید. به عنوان مثال اگر محصول شما پمپ باد همراه نداشته باشد به سختی می توانید آن را باد کنید و از آن استقاده کنید و باید یک پمپ باد جداگانه برای آن تهیه شود.

خرید تشک بادی داخل ماشین

برای خرید تشک بادی صندلی عقب خودرو می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، فروشگاه تشک بادی صندلی عقب خودرو اقدام به عمل آورید. این فروشگاه تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین تشک بادی صندلی عقب خودرو را نیز در صورت خرید برای شما تست میکند. با خرید این محصول به راحتی می توانید در خودرو خود استراحت کنید و از تمامی فضای صندلی عقب استفاده کنید، این محصول کاربردی در مسافرت بسیار کار آمد است و می تواند خودرو شما را به یک تخت خواب نرم و راحت تبدیل کند.