لوازم یدکی استخر پیش ساخته

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28075

از {{model.count}}

intex 28075 above ground pool ladder

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28075 از سری نردبان های ساخته شده مناسب برای استخر پیش ساخته یا استخر روی کار میباشد، این نردبان مناسب برای استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی با ارتفاع 91 الی 107 سانتی متر می باشد که درایا 6 عدد پلکان به صورت مجموع است برای خرید و قیمت نردبان استخر پیش ساخته از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28075 از سری لوازم مورد استفاده برای استخر پیش ساخته به صورت یدکی و اصلی می باشد، نردبان استخر پیش ساخته یک وسلیه بسیار ضروری و مهم برای استخر پیش ساخته می باشد که با استفاده از این محصول به راحتی می توانید به داخل استخر پیش ساخته خود بروید و یا از آن خارج شوید، برخی از استخر های پیش ساخته که دارای ارتفاع بلند هستند از این محصول استفاده می کنند تا بتوانند به راحتی به داخل آن بروند.

اینتکس در برخی از استخر پیش ساخته های خود نردبان استخر را قرار می دهد و در برخی از دیگر نیز قرار نمی دهد از این محصول می توانید به عنوان نردبان اصلی و یا نردبان یدکی استخر پیش ساخته استفاده کنید، البته برخی از استخر ها دارای ابعاد های بزرگی هستند که نیاز به استفاده 2 عدد نردبان در آنها می باشد که از این نردبان می توانید استفاده کنید. همانطور که میدانید این محصول ساخت برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی و استخر پیش ساخته می باشد، ارتفاع این نردبان استخر پیش ساخته مناسب برای استخر هایی با عمق 91 الی 107 سانتی متر می باشد.

این محصول دارای 6 عدد پلکان در هر دو طرف می باشد که هر طرف آن 3 پلکان است که قابلیت حذف آن را نیز دارید، پلکان های این نردبان از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. فریم این محصول از استیل ضد زنگ ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. برای خرید نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28075 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
28 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک و فلز
سایر ویژگی ها
مناسب برای تمام استخر های اینتکس و بست وی
بدنه ضدزنگ
ساختار دو طرفه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...