لوازم یدکی استخر پیش ساخته

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28066

از {{model.count}}

intex 28066 portable pool ladder

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28066، دارای ارتفاع 122 سانتی متر و ساخته شده از فلز ضد زنگ و پله های پلاستیکی، مناسب برای استفاده در استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست، دارای مجموعا هشت پلکان، برای خرید نردبان استخر پیش ساخته می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28066 از سری لوازم یدکی ساخته شده مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد که توسط برند اینتکس تولید شده است، همانطور که می دانید اینتکس یکی از تولید کنندگان بزرگ محصولات بادی و تفریحات آبی می باشد که استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست نیز در این مجموعه قرار می گرد، اینتکس مدل های متنوعی در ابعاد های مختلفی از این محصول تولید کرده است که برای استفاده بهتر و راحتتر از این محصولات یک سری لوازم یدکی و جانبی نیز تولید کرده است که استفاده از این محصول برای ما را راحتتر می کند. این نردبان در بسته بندی برخی از استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست قرار داده شده است ولی در برخی دیگر نیز قرار داده نشده است که باید از فروشگاه مستر اینتکس آن را تهیه کنید.

همانطور که گفته شد استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست دارای ابعادهای مختلفی هستند و باید در هنگام خرید نردبان به ارتفاع آن نیز دقت کنیم، ارتفاع این محصول برابر با 122 سانتی متر می باشد که مناسب برای استخر پیش ساخته هایی می باشد که ارتفاع آنها از 122 سانتی متر کمتر باشد. این نردبان به صورت دو طرفه ساخته شده است که چهار پله در یک طرف و چهار پله در طرفی دیگر قرار گرفته شده است، دو طرفه بودن این محصول موجب می شود که تنها برای استخر های روی زمین و روی کار مورد استفاده قرار بگیرد. یک طرف این محصول بر روی زمین و یک طرف دیگر در داخل استخر قرار می گیرد. با خرید نردبان استخر پیش ساخته می توانید به راحتی داخل استخر شوید و یا از آن خارج شوید. جنس فریم این نردبان از فلز ضد زنگ ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین پله های این محصول از پلاستیک ساخته شده است. برای خرید و قیمت نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28066 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید.

ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
وزن
۱۰ کیلوگرم
جنس بدنه
فلز ضدزنگ
سایر ویژگی ها
دوطرفه
مقاوم دربرابر نور خورشید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...