لوازم یدکی استخر پیش ساخته

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28064

از {{model.count}}

intex 28064 pool ladder

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28064 از سری لوازم یدکی ساخته شده مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد،ارتفاع نردبان استخر پیش ساخته برابر با 91 سانتی متر می باشد ، این نردبان دو طرفه است که مناسب برای استخر های رو کار می باشد. برای خرید و قیمت نردبان استخر پیش ساخته اینتکس از مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته دارای یک سری لوازم یدکی و جانبی می باشند که شرکت های تولیدکننده استخر پیش ساخته آن ها را برای استفاده بهتر و دوام بیشتر استخر پیش ساخته تولید میکنند که نردبان استخر پیش ساخته نیز یکی از این نوع محصولات می باشد. با استفاده از نردبان استخر پیش ساخته می توانید به راحتی به داخل استخر پیش ساخته وارد یا خارج شوید. اینتکس در بسیاری از استخر پیش ساخته های خود نردبان قرار می دهد و در برخی از استخر های خود نیز به علت رقابت یا عدم نیاز قرار نمی دهد که از این نردبان می توانید به عنوان نردبان اصلی استفاده کنید و به راحتی داخل یا خارج استخر پیش ساخته خود شوید.

همانطور که می دانید استخر پیش ساخته دارای ابعاد مختلف هستند که به همین دلیل باید نردبانی تهیه کنید که به ابعاد استخر پیش ساخته شما مناسب باشد. این نردبان استخر پیش ساخته مناسب برای استخر های می باشد که ارتفاع آن ها تا 91 سانتی متر می باشد. این محصول به صورت دو طرفه ساخته شده است که یک طرف نردبان در داخل آب و طرفی دیگر در بیرون از آب قرار میگرد، علت این نوع طراحی به دلیل استخر پیش ساخته های روی زمین می باشد. جنس بدنه نردبان استخر پیش ساخته اینتکس از فلز ضد زنگ می باشد که به دلیل استفاده از آلیاژ خاص وزن آن به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده است، پله های نردبان نیز از جنس پلاستیک ساخته شده است که کیفیت ساخت و دوام بسیار بالایی دارد.

برای خرید نردبان استخر پیش ساخته می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نالزترین قیمت بفروش می رساند و به سراسر کشور سفارشات خود را ارسال میکند.

ارتفاع
91 سانتی متر
وزن
8 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
ساختار دو طرفه
پایه های ضدزنگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...