لوازم یدکی استخر پیش ساخته

میله تلسکوپی جارو اسکیمر اینتکس مدل 29054

از {{model.count}}

intex 29054 telescoping aluminum shaft

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میله تلسکوپی جارو اسکیمر استخر پیش ساخته سایز کوچک، از سری لوازم جانبی انواع جارو و لوازم نظافت استخر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این میله قابلیت رگلاج به روش تلسکوپی را داشته و قادر است تا 239 سانتی متر طول داشته باشد. از این میله می توانید برای متصل کردن به انواع جارو اسکیمر تولید شده توسط شرکت اینتکس استفاده کنید.

میله تلسکوپی جارو اسکیمر اینتکس، یکی از لوازم جانبی انواع جارو اسکیمر استخر پیش ساخته اینتکس بوده که به مدل های مختلفی قابل اتصال می باشد. این میله ساخته شده از آلومینیوم سبک و کاملا ضد زنگ بوده و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. طول این میله جارو اینتکس برابر با 239 سانتی متر بوده که در 2 مرحله به روش تلسکوپی قابلیت رگلاج و تنظیم طول را دارد از همین رو به راحتی امکان دسترسی راحت تر به فضای میانی استخر را جهت پاک سازی به وسیله جارو اسکیمر فراهم می سازد. این محصول این محصول دارای اتصالات و دستگیره پلاستیکی فشرده بوده و یک اهرم قفل شونده در قسمت نوک آن تعبیه شده است. دسته جارو اسکیمر اینتکس با وزن بسته بندی 600 گرمی عرضه می شود. برای خرید میله تلسکوپی اسکمیر استخر پیش ساخته کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
239 سانتی متر
وزن
۶۰۰ گرم
جنس بدنه
آلومینیوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...