میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز و صندلی تاشو چوبی 4 نفره با سایه بان مدل TCH-S4

از {{model.count}}

TCH-S4 wood 4 person travel table and chair with sunshade

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز صندلی تاشو چوبی 4 نفره با سایه بان مجزا از پر فروش ترین ست میز و صندلی مسافرتی بوده که از رویه چوبی ضد آب در قسمت میز و نیمکت ها بهره مند است. این محصول دارای ساختار جمع شده کیفی بوده و با توجه به داشتن یک دستگیره سرخود به راحتی قابل جا به جایی خواهد بود. تفاوت این محصول با مدل مشابه خود در داشتن یک سایه بان چتری ضد آب بوده که به راحتی در قسمت میانی میز نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. خرید میز صندلی تاشو چوبی در نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

میز صندلی تاشو چوبی سایه بان دار 4 نفره از پر فروش ترین لوازم سفر در مسافرت های کمپینگ و آفرودی بوده که به دلیل کیفیت ساخت خوب خود در کنار قیمت مناسب، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این محصول در دو مدل با سایه بان و بدون سایه بان عرضه شده تفاوتی از نظر ابعاد و کیفیت با هم ندارند. همانطور که می دانید مهمترین ویژگی در این محصول قابلیت تاشو بودن آن است. قابلیتی که اجازه می دهد تا این محصول را با ابعاد و حجم کمتری توسط هر نوع وسیله نقلیه ای حمل کنید.

زمانی که این محصول را در حالت جمع شده حمل می کنید، حالت کیف سامسونتی به خود گرفته و با توجه به داشتن یک دستگیره حمل به عنوان اهرم، جا به جایی آن را راحت تر نموده است. جنس میز و صندلی ها از چوب با کیفیت و مقاوم با روکش ضد آب بوده تا در برابر خراشیدگی و باد کردن مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال روی فریم یا همان پایه هایی از نوع آلومینیوم ضد زنگ و سبک با اتصالات پلاستیکی فشرده پیاده سازی شده است از همین رو تا حد امکان وزن آن را کاهش داده است.

میز صندلی تاشو مسافرتی چوبی در حالت باز شده ابعاد (طول: 135 سانتی متر، عرض: 82 سانتی متر، ارتفاع: 67 سانتی متر) داشته اما در حالت جمع شده ابعادی برابر با (طول: 85 سانتی متر، عرض: 32 سانتی متر، ارتفاع: 10 سانتی متر) به خود می گیرد. ابعاد میز معادل (طول: 85 سانتی متر، عرض: 65 سانتی متر) و ابعاد هر صندلی یا نیمکت چوبی نیز برابر با (طول: 30 سانتی متر، عرض: 27 سانتی متر) خواهد بود از همین رو برای تمامی سنین قابل استفاده خواهد بود. تحمل وزن هر صندلی به 120 کیلوگرم رسیده که خیال مصرف کنندگان سنگین وزن را راحت کرده است.

همراه این کالا یک سایه بان ضد آب چتری قرار داده شده که به راحتی قابل نصب می باشد. این سایه بان در حفره ایجاد شده وسط میز قرار گرفته تا ثبات لازم را داشته باشد. پارچه سایه بان از پلی استر نانو بوده تا در برابر نور و اشعه آفتاب و همچنین بارش باران مقاومت لازم را داشته باشد. برای خرید میز صندلی تاشو چوبی سایه بان دار 4 نفره می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
135 سانتی متر
عرض
82 سانتی متر
ارتفاع
67 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم (هر صندلی)
جنس رویه
چوبی با رویه ضد آب
جنس فریم
آلومینیوم ضد زنگ
وزن
12.8 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
85 × 32 × 10 سانتی متر
کیف حمل
دارد (به صورت خود جمع شو)
سایر ویژگی ها
دارای اتصالات از پلاستیک فشرده
دارای ضربه گیر در قسمت پایه ها
راه اندازی و جمع شدن آسان
دارای سایه بان چتری
دارای بدنه کاملا ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...