میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز صندلی 4 نفره آلومینیومی با سایه بان مدل TCA-S4

از {{model.count}}

TCA-S4 aluminium 4 person travel table and chair with sunshade

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز صندلی 4 نفره آلومینیومی تاشو سفری به همراه سایه بان از پر طرفدار ترین ست میز و صندلی به هم متصل شده بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب و وزن سبک بوده و از طرفی به دلیل جمع شدن مانند یک کیف به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. تنها تفاوت این میز و صندلی تاشو آلومینیومی با مدل مشابه خود در داشتن سایه بان می باشد.

میز صندلی تاشو آلومینیومی 4 نفره با سایه بان مجزا یکی از پر استفاده ترین و پر کاربرد ترین لوازم در سفر های کمپ و طبیعت گردی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول کاربرد های زیادی را نیز در منازل شخص، ویلا و باغ داشته از همین رو می تواند برای آشپزی، میل غذا، بازی و دورهمی ها مورد استفاده قرار بگیرد. میز و صندلی تاشو 4 نفره در مدل بدون سایه بان نیز عرضه شده که تفاوتی با این مدل جز وجود یک سایه بان نخواهد داشت. ست میز و صندلی تاشو آلومینیومی دارای ابعاد باز شده (طول: 135 سانتی متر، عرض: 82 سانتی متر، ارتفاع: 67 سانتی متر) بوده که این ابعاد در حالت جمع شده به (طول: 85 سانتی متر، عرض: 32 سانتی متر، ارتفاع: 10 سانتی متر) می رسد از همین رو با توجه به داشتن یک دستگیره حمل مشابه یک کیف دستی بزرگ به راحتی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود.

گفتنی است که ابعاد میز برابر با (طول: 85 سانتی متر، عرض: 65 سانتی متر) و ابعاد هر صندلی نیز معادل (طول: 30 سانتی متر، عرض: 27 سانتی متر) خواهد بود بنابراین برای استفاده تمامی سنین گزینه مناسبی خواهد بود. طراحی و ساختار بدنه همانطور که می دانید به گونه ای بوده که هنگام جمع شدن حجم کوچکتری به خود بگیرد از همین رو این ویژگی باعث شده تا میز و صندلی 4 نفره را به یک محصول سفری پر کاربرد تبدیل کند. بدنه اصلی که شامل میز و صندلی ها بوده توسط پایه ها به همراه اتصالات پلاستیکی فشرده به هم وصل شده اند تا نهایت استحکام را برای این کالا فراهم سازند از همین رو تحمل وزن 120 کیلوگرمی را برای هر نیمکت فراهم ساخته است تا افراد سنگین وزن نیز با خیالی راحت از این محصول استفاده نمایند.

جنس میز و صندلی ها به همراه پایه ها از آلیاژ آلومینیوم سبک و کاملا مقاوم ساخته شده که در برابر مواردی همچون زنگ زدگی و فرسودگی مقاوم خواهد بود. این متریال در بسیاری از انواع صندلی تاشو و میز تاشو مجزا نیز استفاده شده زیرا بیشترین بازدهی را با کمترین هزینه دارند. همراه این کالا یک سایه بان چتری قرار داده شده که پارچه آن از پلی استر و نایلون بوده به همین دلیل توان بالایی در برابر نفوذ بارش باران و اشعه آفتاب دارد. پایه این سایه بان قابلیت رگلاج داشته و در قسمت میانی میز که به صورت حفره مانند بوده متصل می شود. برای خرید میز صندلی تاشو 4 نفره آلومینیومی به همراه سایه بان کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
135 سانتی متر
عرض
82 سانتی متر
ارتفاع
67 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم (هر صندلی)
جنس رویه
آلومینیوم
جنس فریم
آلومینیوم
وزن
9.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
85 × 32 × 10 سانتی متر
کیف حمل
دارد (به صورت خود جمع شو)
سایر ویژگی ها
قابلیت جمع شدن به شکل سامسونتی
دارای پایه های ضد لغزش
قابلیت نصب سایه بان
دارای دستگیره حمل
دارای سایه بان چتری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...