میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز صندلی تاشو چوبی 4 نفره مدل TCH-4

از {{model.count}}

TCH-4 wood 4 person travel table and chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز صندلی تاشو چوبی 4 نفره از شیک ترین و با کیفیت ترین ست میز و صندلی تاشو به هم متصل شده بوده که برای سفر های کمپینگ و طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد کوچکتر در حالت جمع شده بوده و حالت یک کیف با دستگیره حمل به خود می گیرد تا به راحتی قابل حمل باشد. از ویژگی های مهم این محصول می توان به متریال با کیفیت چوب آن با روکش ضد آب و فریم های سبک و با تحمل وزن بالا اشاره کرد. میز و صندلی تاشو چوبی 4 نفره توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

میز صندلی تاشو چوبی 4 نفره یکی از پر طرفدار ترین ست میز و صندلی تاشو مسافرتی محسوب شده که در ایران از فروش بالایی برخوردار است. این محصول در واقع دارای دو مدل با سایه بان و بدون سایه بان بوده که تفاوت خاصی جز یک سایه بان مجزا با هم ندارند. همانطور که در تصاویر این محصول مشخص است طراحی بدنه کاملا به صورت تاشو بوده و هنگام جمع شدن مانند یک کیف حمل دستی خواهد شد. بدنه اصلی شامل یک میز و 4 صندلی یا نیمکت بدون تکیه گاه بوده که به راحتی باز و بسته می شوند.

پایه های قرار گرفته روی زمین هر کدام از صداگیر های پلاستیکی برخوردار بوده تا علاوه بر صدا مانع از سر خوردن و جا به جایی بی مورد این محصول شوند. جنس قسمت میز و نیمکت ها از چوب با روکش ضد آب بوده که روی فریم یا پایه هایی از جنس آلومینیوم کاملا ضد زنگ پیاده سازی شده است. سازه های اتصال فریم ها نیز از پلاستیک فشرده و مقاوم می باشد تا تاثیر بسزایی در کاهش وزن این کالا بگذارد. ابعاد کلی این محصول در حالت باز شده برابر با (طول: 135 سانتی متر، عرض: 82 سانتی متر، ارتفاع: 67 سانتی متر) بوده که ابعاد میز معادل (طول: 85 سانتی متر، عرض: 65 سانتی متر) و ابعاد هر صندلی معادل (طول: 30 سانتی متر، عرض: 27 سانتی متر) می باشد. 

هر صندلی دارای تحمل وزن 120 کیلوگرمی بوده که نشان دهنده کیفیت بالای سازه ها و فریم ها می باشد از همین رو خیال هر مصرف کننده سنگین وزنی را راحت کرده است. برای خرید میز صندلی تاشو چوبی 4 نفره کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفاش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
135 سانتی متر
عرض
82 سانتی متر
ارتفاع
67 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم (هر صندلی)
جنس رویه
چوب با روکش ضد آب
جنس فریم
آلومینیوم ضد زنگ
وزن
9.8 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
85 × 32 × 10 سانتی متر
کیف حمل
دارد (تبدیل به کیف)
سایر ویژگی ها
دارای اتصالات از پلاستیک فشرده
دارای ضربه گیر در قسمت پایه ها
راه اندازی و جمع شدن آسان
قابلیت نصب سایه بان روی میز
دارای بدنه کاملا ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...