میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز تاشو مسافرتی آلومینیومی پرستیژ

از {{model.count}}

prestige foldable camping table

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز تاشو مسافرتی آلومینیومی پرستیژ مناسب برای استفاده 4 نفره در مسافرت و کمپینگ، بدنه ی این میز آلومینومی با روکش ضد خش، با خرید میز تاشو آلومینیومی کمپنیگ می توانید در مسافرت های خود در هر شرایطی برای صرف غذا و نوشیدنی استفاده کنید. این میز دارای پایه های تاشو آلومینیومی و کیف حمل می باشد. برای قیمت میز تاشو مسافرتی پرستیژ می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

میز تاشو مسافرتی آلومینیومی پرستیژ از سری محصولات ساخته شده توسط برند پرستیژ می باشد. پرتسیژ تولیدکننده انواع میز و صندلی تاشو مسافرتی می باشد که محصولاتی با کیفیت را تولید و روانه بازار کرده است. این میز دارای رویه آلومینیومی ضد خراش می باشد. این رویه ضد خش محصول را رنگ آلومینیوم آن را مات کرده است که کیفیت این محصول را نسبت به قبل بیشتر کرده است. رویه ی این میز مربعی شکل می باشد که دارای ابعادی برابر با 70 سانتی در 70 سانتی متر بوده و ارتفاع آن 75 سانتی متر می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده از این میز می توان برای 4 نفر استفاده کرد و همچنین میز پرستیژ مناسب برای انواع صندلی پرستیژ و دیگر صندلی های مسافرتی می باشد.

آلومینیوم به کار رفته در ساخت این محصول موجب شده است که وزن محصول کاهش پیدا کند و همچنین قابل شست و شو و مقاوم در برابر نور آفتاب می باشد. ساختار رویه ی میز تاشو و آکاردونی می باشد که در یک کیف بسیار کوچک قرار میگرد که حمل و نقل آن را آسان کرده است. برای خرید میز تاشو مسافرتی آلومینیومی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که تمامی محصولات خود را باضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. شایان ذکر است که با خرید این میز می توانید انواع وعده های غذایی خود را بر روی میز تاشو میل بفرمایید و در مسافرت و کمپینگ از این محصول به عنوان میز غذا خوری استفاده کنید.

طول
70 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
جنس رویه
آلومینیوم ضد خش
جنس فریم
آلومینیوم ضد خش
وزن
6 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
80× 10 سانتی متر
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
کیف ضد ضربه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...