مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

مبل هپی چیر یک نفره مدل MB133

از {{model.count}}

MB133 one person happy chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل هپی چیر یک نفره طرح دار یکی از مدل های فانتزی تولید و عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که از تنوع رنگی بالایی برخوردار می باشد. طراحی و ساختار بدنه هپی چیر پارچه ای تک نفره مانند مدل های مشابه بوده و دارای حالت پذیری بالایی برای راحتی بیشتر می باشد. این محصول قابلیت شستشو پارچه بیرونی و امکان تعویض و شارژ مواد داخلی را نیز دارد.

مبل هپی چیر یک نفره طرح دار از جدید ترین بین بگ و مبل شنی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که دارای رنگبندی های مختلف و شاد می باشد. این محصول طراحی و ساختار بدنه گرد و ساده شده اما کیفیت ساخت آن به قدری بالا بوده که می تواند یک جایگزین مطمئن و مقرون به صرفه برای انواع مبل بادی و مبل چوبی یا فلزی باشد. ساختار انعطاف پذیر و حالت پذیر بدنه اصلی به راحتی استفاده از این هپی چیر پارچه ای افزوده تا در زمان نشستن اعضای بدن را کاملا جذب خود کند بنابراین با توجه به به ابعاد اولیه این کالا که برابر با (قطر: 71 سانتی متر، ارتفاع: 56 سانتی متر) بوده، این ابعاد قابل تغییر خواهد بود. همچنین تحمل وزن این محصول به 150 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده برای افراد سنگین وزن راحت کرده است.

مبل هپی چیر پارچه ای طرح دار متشکل از مواد داخلی یونولیتی بوده که با تراکم بالایی در داخل بدنه قرار گرفته اند. یونولیت های استفاده شده بسیار با کیفیت و با طول عمر بالا بوده از همین رو نیازی به شارژ و تعویض مکرر در بازه زمانی کوتاه نخواهد بود. این مواد در داخل یک پارچه آستری تعبیه شده تا پارچه بیرونی نیز به راحتی قابل تعویض باشد. عمل شارژ مواد داخلی نیز یک دریچه زیپ دار در قسمت کف به کار برده شده تا کار را برای افراد راحت تر کند. پارچه بیرونی به کار رفته نیز رنگ با دوامی داشته و به دو روش دستی و توسط ماشین لباس شویی قابل شستشو خواهد بود. برای خرید مبل هپی چیر یک نفره پارچه ای کافیست محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
71 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس رویه
پارچه
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...