مبل شنی یا هپی چیر، راحت ترین و مقرون به صرفه ترین مبل راحتی تولید و عرضه شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که امروزه به دلیل بالا بودن تنوع تولیدی آنها بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز و سلایق خود افزایش داده است. مبل شنی گیمینگ و راحتی در میان یکی از مدل های ساخته شده قرار گرفته که می تواند علاوه بر استراحت های روزمره برای بازی های رایانه ای، مطالعه، تماشای تلویزیون و ... مورد استفاده قرار بگیرد. از نظر ساختار بدنه، مبل شنی گیمینگ در چند مدل تولید شده که از جمله آنها می توان به مدل های گرد، تخت شو، زیر پایی دار و پشتی دار اشاره کرد. البته تنوع هپی چیر گیمینگ و راحتی فقط در نوع طراحی بدنه آنها نبوده بلکه از نظر ابعاد، متریال بیرونی و داخلی و همچنین از نظر رنگبندی مدل های گوناگونی دارد در نتیجه می توانید در زمان خرید مبل شنی گیمینگ مدل مورد نظر خود را برای تولید سفارش دهید.

مهمترین خصوصیت در یک مبل شنی، هپی چیر و بین بگ، داشتن ساختار انعطاف پذیر بوده که پس از استفاده از آنها شکل متناسب با بدن افراد را به خود می گیرد، بنابراین هر مدلی که از این مبل ها استفاده کنید می تواند راحت ترین فضا را برای نشستن و دراز کشیدن شما ایجاد کند. تغییر حالت گرفته شده به حالتی دیگر از خصوصیت مهم ساختار بدنه بوده تا امکان استفاده از تمام فضای رویه مبل را داشته باشید. این ویژگی مهم به دلیل متریال به کار برده شده در داخل بدنه اصلی می باشد. این متریال در سه نوع مورد استفاده قرار گرفته شده که عبارتند از: یونولیت تفکیک شده، ابر یا الیاف. در این میان مواد یونولیتی خرد شده و تفکیک شده از پر فروش ترین و مناسب ترین نوع مواد از نظر قیمت و کیفیت بوده اما می توانید از موادی همچون ابر و یا الیاف نیز برای تولید مبل شنی راحتی خود بهره مند شوید با این تفاوت که دارای قیمت بالاتری نسبت به یونولیت خواهد بود.


مبل شنی و هپی چیر برای TV


استفاده ترکیبی از سه مواد نام برده شده در تولید مبل شنی گیمینگ نیز امکانپذیر بوده و می توانید یونولیت را به همراه ابر یا الیاف و همچنین ابر و الیاف را به صورت ترکیبی از هپی چیر خود استفاده کنید. سه نوع پارچه برای قسمت بیرونی انواع مبل شنی تختشو گیمینگ و مبل شنی گرد راحتی استفاده می شود که دو مدل از آنها پارچه جیر یا پارچه خز دار بوده که در کنار داشتن قیمت بالا نسبت به مدل چرمی، راحتی بیشتری را فراهم می سازند. مدل های پارچه ای برای نگهداری مواد داخلی از یک آستر نیز برخوردار می باشند تا در صورت نیاز به شستشوی پارچه بیرونی، به راحتی قابل جدا شدن و تعویض باشد. این ویژگی در مبل شنی چرمی گیمینگ وجود نداشته و مواد مستقیما در داخل متریال اصلی قرار می گیرد. پارچه چرمی نیز خود دارای مزیت هایی همچون امکان تمیز کردن با پارچه نم دار بدون نیاز به شستشو بوده و همچون مدل های پارچه ای دارای رنگبندی می باشند.

هنگام سفارش مبل شنی گیمینگ و راحتی می توانید بر اساس ابعاد های موجود، سایز مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید. این انتخاب نیز در رنگبندی به شما داده می شود تا نسبت به سلایق خود رنگ مناسب خود را نیز انتخاب کنید. فروشگاه مستر اینتکس به عنوان نمایندگی اینتکس، تولید کننده و عرضه کننده انواع مبل شنی، هپی چیر و بین بگ و پاف بوده به همین دلیل محصولاتی با کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب و خدمات عرضه می کند تا خیال مصرف کنندگان بابت خرید مبل راحتی مورد نظر خود راحت باشد. با توجه به داشتن وزن سبک این مبل ها و از طرفی قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به انواع مبل چوبی و فلزی، بهترین انتخاب برای استفاده در منزل، فضای باز، ویلا، باغ و حتی محل کار خواهد بود. برای خرید مبل شنی گیمینگ و راحتی و جهت گرفتن مشاوره می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.