مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

مبل شنی کودک پارچه ای مدل MB159

از {{model.count}}

MB159 kiddie bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل شنی کودک پارچه ای یکی از کوچک ترین مبل بین بگ کودکان برای استفاده در فضای بسته منزل و مهد کودک ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس در رنگبندی مختلف عرضه می شود. این محصول قابلیت جدا کردن پوسته بیرونی و شارژ مواد داخلی را خواهد داشت.

مبل شنی کودک پارچه ای، یکی از سایز های کوچک از سری مبل بین بگ مخصوص سنین کودکان و حتی نوجوانان بوده که توسط فروشگاه مستر اینتکس تولید و عرضه می شود. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب کودکان و مهد کودک ها به منظور استراحت های روزمرگی بوده و می تواند محل راحتی را جهت تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای ایجاد کند. این مبل راحتی کودک دارای ابعاد (قطر: 80 سانتی متر، ارتفاع: 60 سانتی متر) بوده اما می توانید هنگام سفارش این محصول ابعاد دیگری را در دستور کار تولید قرار دهید.

جنس پوسته بیرونی از پارچه جیر مازراتی بوده که فضای داخلی آن را مواد ترکیبی یونولیت و ابر پوشش داده است تا راحتی و نرمی بالایی را ایجاد کند. موا داخلی خود در داخل یک پارچه آستری تعبیه شده تا امکان جدا کردن راحت پارچه بیرونی را جهت شستشو داشته باشید. برای این کار می توانید از دریچه زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف استفاده کنید. همچنین از این قسمت می توان مواد داخلی را به سادگی شارژ کرد. برای خرید مبل شنی کودک پارچه ای می توانید با انتخاب رنگ مورد نظر و نوع استفاده از مواد داخلی، به روش حضوری، آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما تولید و ارسال شود.

مبل شنی کودک پارچه ای، از راحت ترین و پر فروش ترین مبل راحتی شنی تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که در رنگبندی مختلفی عرضه می شود. این محصول همانند مدل های سایز بزرگ خود از متریال و طراحی بدنه مشابهی برخوردار بوده و تنها دارای سایز کوچکتر برای استفاده سنین کودکان و نوجوانان می باشد. محصولی که بهترین گزینه برای استفاده در منزل، ویلا، مهد کودک و ... محسوب شده و می تواند فضایی بسیار راحت برای مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای برنامه های تلویزیونی و ... را فراهم سازد. نوع ساختار بدنه و متریال به کار برده شده در این هپی چیر شنی کودک به گونه ای بوده که علاوه بر ایجاد راحتی بالا، طول عمر بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت تا گزینه ای مقرون به صرفه در برابر انواع مبل چوبی، فلزی و مبل بادی باشد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

مبل شنی پارچه ای کودک

طراحی و ساختار بدنه مبل شنی کودک

طراحی و ساختار بدنه اصلی در ظاهر به صورت گرد بوده و در واقع نوع طرحی و دوخت پارچه بیرونی نیز به شکل گرد می باشد. مهمترین خاصیت این مبل، انعطاف پذیری و حالت پذیری بالای آن می باشد در نتیجه امکان حالت دادن به این مبل شنی پارچه ای کودک در اشکال دلخواه فراهم خواهد بود. این خاصیت به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا فرم لازم را به تکیه گاه های ایجاد شده برای دست ها و کمر را داده تا هنگام نشستن راحتی بی وصفی را تجربه کنید. هر بار پس قبل از استفاده از بین بگ کودک می توانید حالت دلخواه را به ظاهری این مبل بدهید.

جنس بدنه و متریال داخلی مبل شنی کودک

پارچه بیرونی در نظر گرفته شده برای مبل کودک شنی 1 نفره از نوع پارچه مازراتی جیر بوده که دارای رنگبندی مختلفی می باشد تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. داخل این پارچه مواد پر کننده مبل تعبیه شده می شود. البته این مواد در داخل یک پارچه آستری تعبیه شده تا امکان جدا کردن پوسته بیرونی جهت تعویض و شستشو را داشته باشید.

فروشگاه مبل شنی کودک

جنس پارچه بیرونی مبل شنی کودک

پارچه مازراتی جیر به کار برده شده در این مبل بین بگ پارچه ای کودک تا حدودی از تعریق بالای افراد جلوگیری کرده و امکان شستشو توسط انواع ماشین لباس شویی را فراهم خواهد ساخت. در قسمت کف این پارچه یک دریچه زیپ دار به کار برده شده که علاوه بر راحتی در جدا کردن پوسته بیرونی از بدنه اصلی، تعویض و شارژ کردن مواد داخلی را راحت تر خواهد کرد. 

متریال مواد داخلی مبل شنی کودک

متریال داخلی مبل شنی کودک اینتکس از یونولیت خرد شده و تفکیک شده بوده که با تراکم بالایی در داخل بدنه به کار برده شده است. این مواد هم به صورت تک و هم به صورت ترکیبی با ابر یا الیاف نیز قابل استفاده می باشند از همین رو می توانید در زمان سفارش مبل شنی کودک مورد نظر، نوع مواد داخلی به کار برده شده را در دستور کار تولید قرار دهید.

ابعاد، وزن و سایر مشخصات مبل شنی کودک

ابعاد در نظر گرفته شده برای مبل بین بگ پارچه ای کودک برابر با (قطر: 80 سانتی متر، ارتفاع: 60 سانتی متر) بوده که در زمان استفاده به دلیل حالت پذیری این ابعاد متغیر خواهد بود. این مبل وزن 4 الی 5 کیلوگرمی داشته و به سادگی در مسافت های کوتاه قابل جا به جایی خواهد بود. برای خرید مبل شنی کودک پارچه ای کافیست به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

پرسش های متداول

  • مبل بین بگ شنی کودک برای چه بازه سنی مناسب است؟

از این مبل شنی می توانید برای رده های سنی کودکان و نوجوانان زیر 15 سال استفاده مفیدی در فضای باز و بسته داشته باشید.

  • برای شستشوی پوسته یا پارچه بیرونی چه مواردی را باید رعایت کرد؟

برای این کار کافیست پارچه بیرونی را با استفاده از درب زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف از بدنه اصلی جدا کرده و به صورت دستی و یا ترجیحا توسط ماشین لباس شویی با آب ولرم شستشو دهید. دقت داشته باشید برای شستشو بهتر است از مایع لباس شویی نرم کننده استفاده شود.

قطر
۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۰ سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...