مبل شنی امروزه یکی از پرطرفدارترین و پر فروش ترین مبل راحتی تولید شده در ایران بوده که توسط فروشگاه اینتکس در مدل و رنگبندی مختلف عرضه می شود. مبل شنی با عناوین هپی چیر و همچنین بین بگ نیز شناخته شده و به عنوان یک جایگزین بسیار راحت و مقرون به صرفه برای انواع مبل چوبی، فلزی و حتی مبل بادی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع مبل در واقع در طرح های گرد، بیضی شکل، تختخواب شو و پشتی دار تولید شده اند تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق و نوع استفاده خود افزایش دهد. البته به غیر از ویژگی طراحی، خصوصیت های دیگری از جمله ابعاد و همچنین جنس و متریال ساخت این نوع مبل ها نیز بسیار مهم بوده که می بایست قبل از خرید مبل شنی و هپی چیر به آن دقت لازم را داشته باشید. فروشگاه مستر اینتکس اقدام به تولید و عرضه انواع مبل بین بگ، مبل هپی چیر و مبل شنی تخت خواب شو در رنگبندی های مختلف کرده و خدماتی را نیز برای این نوع محصولات در نظر گرفته است.

مبل شنی می تواند کاربرد های زیادی در روزمرگی افراد داشته باشد. از آنجایی که طراحی و ساختار این نوع مبل ها به صورت راحتی بوده، از همین رو امکان استراحت های طولانی مدت و خواب را برای افراد فراهم می سازند از همین رو یکی از مهمترین کاربرد آنها داشتن حالت دراز کش و خواب روی انواع مدل های تولید شده از مبل شنی بخصوص مدل های تخت شو خواهد بود. از این نوع مبل می توانید برای مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون، استفاده در محل کار و شرکت ها و همچنین برای دورهمی های خانگی، ویلا و باغ استفاده نمایید. کاربرد مبل شنی در تمامی موارد ذکر شده بازدهی بالایی داشته از همین رو طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

کاربرد انواع مبل شنی

همانطور که اشاره کردیم انواع مبل شنی در مدل های گرد، بیضی، پشتی دار و تختخواب شو تولید می شود که در زمان خرید می بایست با توجه به نیاز خود مدل مورد نظر را خریداری کنید. خصوصیت مهم دیگری که در رابط با انواع مبل هپی چیر و بین بگ وجود داشته، متریال ساخت آنها خواهد بود. مبل شنی از نظر مواد داخلی در دو مدل کاملا یونولیتی و ترکیب یونولیت با فوم های خرد شده تقسیم بندی می شوند. مدل هایی که کاملا از یونولیت های خرد شده با تراکم بالا بهره می برند دارای کیفیت و ماندگاری بالاتری خواهند بود. البته این موضوع به معنی پایین بودن کیفیت مدل ترکیبی نبوده بلکه در مدل های ترکیبی نیازی به شارژ مجدد مواد داخلی در مدت زمان های کوتاه تر نسبت به مدل دیگر خواهد بود. البته بسته به مقدار، فرد و محل استفاده از مبل شنی، بازه شارژ و یا تعویض مواد داخلی متفاوت خواهد بود. کار شارژ مواد داخلی کمتر از یک الی دو سال صورت نگرفته از همین رو جای نگرانی بابت هزینه های مکرر نخواهد بود.

نحوه خرید مبل شنی و بین بگ

مبل شنی از نظر متریال بیرونی نیز به دو مدل طرح چرم و پارچه ای تقسیم بندی می شود. برخی از مدل ها دارای روکشی کاملا از نوع طرح چرم بوده و دارای رنگبندی مختلف می باشد. این نوع متریال در برابر آب ونور آفتاب مقاوم می باشد به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید. مدل های پارچه ای نیز از پارچه های جیر برخوردار بوده که خود در دو مدل مخمل و خز دار تولید می شوند بنابراین قیمت هایی متفاوت نسبت به هم دارند. دلیل بالاتر بودن قیمت مبل شنی پارچه ای نسبت به مبل شنی چرمی در داشتن یک آستر داخلی در مدل های پارچه ای برای نگهداری متریال درونی می باشد. البته پارچه استفاده شده باعث ایجاد راحتی بیشتر نسبت به مدل های چرمی شده از همین رو می تواند تاثیر خود را افزایش قیمت آن بگذارد.

تولید مبل شنی و هپی چیر در رنگبندی های مختلف از دیگر مزیت آنها محسوب می شود تا مصرف کنندگان با توجه به سلایق خود و محل مورد نظر برای استفاده، رنگ مورد نظر را سفارش دهند. دقت داشته باشید که به دلیل تنوع بالا در ساخت مبل شنی می بایست مدل و رنگ مورد نظر خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در صورت موجود نبودن مدل مورد نظر، اقدام به تولید و ارسال آن برای مشتریال عزیز شود.