مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

مبل شنی چرمی کودک مدل MB143

از {{model.count}}

MB143 kiddie bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل شنی چرمی کودک از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین مبل شنی راحتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که با بهترین متریال ساخته می شود. این محصول بهترین گزینه برای مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون در محیط منزل، محل کار، مهد کودک و حتی فضای باز خواهد بود.

مبل شنی چرمی کودک یکی از سایز های کوچک از سری مبل هپی چیر با طراحی بدنه گرد بوده که توسط فروشگاه مستر اینتکس تولید و در رنگبندی مختلفی عرضه می شود. مبل شنی یک نفره کودک ساختار بدنه ای با انعطاف پذیری و شکل پذیری بالا داشته تا هنگام استفاده، متناسب با آناتومی بدن کودکان و نوجوانان شکل بگیرد در نتیجه راحتی بالایی را فراهم خواهد ساخت. دلیل اصلی حالت پذیری این مبل شنی راحتی استفاده از مواد یونولیتی خرد شده و تفکیک شده به صورت مجزا و یا با ترکیب الیاف و ابر بوده که وزن بسیار سبکی را نیز به مبل مورد نظر تحمیل می کند به همین دلیل جا به جایی و حمل آن بسیار راحت خواهد بود.

برای قسمت بیرونی نیز از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده که دارای ضخامت بالا و خاصیت آب گریزی می باشد در نتیجه پاک کردن و تمیز کردن سطح بیرونی بدون نیاز به شستشو به سادگی امکان پذیر خواهد بود. در قسمت کف بدنه یک درب زیپ دار تعبیه شده که برای تعویض و شارژ مواد داخلی کاربرد خواهد داشت. ابعاد مبل شنی نوجوان چرمی برابر با قطر 61 سانتی متر و ارتفاع 43 سانتی متر بوده و همانطور که اشاره کردیم به دلیل حالت پذیر بودن بدنه این ابعاد در زمان استفاده متغیر خواهد بود. گفتنی است که یک دستگیره حمل نیز در قسمت فوقانی بدنه تعبیه شده تا به راحتی امکان حمل آن فراهم باشد. برای خرید مبل شنی چرمی کودک می توانید به روش تلفنی، حضوری و یا آنلاین سفارش خود را بر اساس مواد داخلی و رنگ پوسته در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در پس از تولید برای شما ارسال شود.

مبل شنی چرمی کودک، از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین مبل راحتی کودک با ساختار شنی بوده که توسط فروشگاه مستر اینتکس تولید و عرضه می شود. این محصول در مدل پارچه ای نیز تولید شده اما با این مدل تفاوتی از نظر پوسته یا پارچه بیرونی دارد. این محصول بهترین گزینه برای استراحت های روزمره کودکان، مطالعه، تماشای برنامه های تلویزیونی و بازی های رایانه ای می باشد. مبل بین بگ شنی کودک فضایی بسیار راحت برای نشستن به دلیل حالت پذیری بالای خود ایجاد کرده و می تواند در اتاق کودکان، مهد کودک ها و ... مورد استفاده قرار بگیرد. جهت آشنایی بیشتر با مبل شنی کودکان در ادامه به بررسی بیشتر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

مبل شنی رنگی کودک

طراحی و ساختار بدنه مبل شنی

همانطور که در تصاویر این کالا مشخص بوده، طراحی و ساختار ظاهری بدنه مبل شنی 1 نفره کودک به صورت گرد بوده و امکان حالت گرفتن پشتی و تکیه گاه های دست را در اشکال مختلف خواهد داشت. خاصیت حالت پذیری در این مبل کودک راحتی مهم ترین ویژگی آن محسوب می شود زیرا در هر بار استفاده امکان تغییر حالت آن را به صورت دلخواه خواهید داشت. این ویژگی به دلیل نوع متریال استفاده شده در داخل بدنه بوده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. در قسمت فوقانی بدنه نیز یک دستگیره حمل تعبیه شده که کار را برای جا به جایی مبل هپی چیر کودک در مسافت های کوتاه راحت تر می کند.

مبل شنی مسافرتی کودک

جنس بدنه و متریال داخلی مبل شنی

مبل شنی مهد کودک اینتکس پوسته ای از جنس پارچه چرم مصنوعی داشته که دارای ضخامت و کیفیت بالایی می باشد. این نوع متریال قابلیت تمیز شدن و پاک شدن راحت و بدون شستشو را داشته از همین رو نیازی به جدا کردن از بدنه اصلی نخواهد داشت. فضای داخل این پوسته را نیز موادی همچون یونولیت خرد شده و تفکیک شده پر می کند تا شکل لازم به به خود بگیرد.

جنس پارچه بیرونی مبل شنی

پارچه چرم مصنوعی استفاده شده در این مبل شنی کوچک اینتکس دارای رنگبندی مختلفی بوده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. این متریال با یک پارچه نم دار به سادگی قابل تمیز شدن بوده و تا حدودی از خاصیت آب گریزی برخوردار است. در قسمت کف یک دریچه زیپ دار تعبیه شده تا امکان دسترسی به مواد داخلی را جهت تعویض و یا شارژ داشته باشید.

متریال مواد داخلی مبل شنی

یونولیت خرد شده و تفکیک شده موادی بوده که به صورت رایج در داخل انواع مبل شنی بزرگسال و کودک استفاده می شود. این مواد دارای تراکم بالایی بوده اما در برخی موارد با مواد هایی همچون ابر یا الیاف نیز ترکیب می شوند. این کار در مقدار نرمی و سفت شدن بدنه موثر بوده که در زمان سفارش می توانید نوع مواد داخلی را نیز در دستور کار تولید قرار دهید.

مبل شنی چرمی کودک

ابعاد، وزن و سایر مشخصات مبل شنی

ابعاد مبل شنی چرمی کودک برابر با (قطر: 61 سانتی متر، ارتفاع: 43 سانتی متر) بوده که در زمان استفاده به دلیل حالت پذیری مبل، این ابعاد نیز تغییر خواهد کرد. وزن این محصول حدود 3 الی 4 کیلوگرم بوده که وزنی سبک محسوب می شود. برای خرید مبل شنی چرمی کودک می توانید پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را بعد از تولید شدن درب منزل تحویل بگیرید.


پرسش های متداول

  • برای تمیز کردن پوسته بیرونی چه کاری را باید انجام داد؟

جهت تمیز کردن پوسته یا پارچه بیرونی کافیست از یک پارچه نم دار استفاده کنید زیرا سطح رویه بر خلاف مدل های پارچه ای به سادگی قابل تمیز شدن خواهد بود اما مدل های پارچه ای را می بایست به صورت دستی و یا توسط ماشین لباس شویی شستشو داد.

  • آیا می توان سفارش انبوه از این مدل مبل شنی داشت؟

بله. جهت سفارش های انبوه و تعداد بالا در سایز و رنگبندی های مختلف می توانید به صورت غیر حضوری و یا حضوری به فروشگاه مستر اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید تا پس از تولید برای شما به درب منزل یا محل کار ارسال شود.

قطر
۶۱ سانتی متر
ارتفاع
۴۳ سانتی متر
جنس رویه
چرم
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...