مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

مبل شنی پشتی دار چرمی مدل MB138

از {{model.count}}

MB 138 bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل شنی پشتی دار چرمی یکی از متفاوت ترین مبل راحتی شنی 1 نفره جهت مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون و ... بوده که توسط نمایندگی اینتکس در سایز و رنگبندی مختلف عرضه می شود. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در منزل، محل کار و فضای باز بوده و امکان شارژ مواد داخلی را خواهد داشت.

مبل شنی پشتی دار چرمی از جدید ترین و متفاوت ترین مبل شنی تک نفره برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که جهت استفاده در منزل، محل کار، ویلا و باغ و همچنین فضای باز توسط فروشگاه مستر اینتکس تولید می شود. این مبل راحتی دارای تکیه گاه برای کمر و دست ها بوده که ساختاری متفاوت نسبت به مدل های بدون تکیه گاه ایجاد کرده است. راحتی بالای این محصول در برابر با انواع مبل بادی و همچنین مبل چوبی و فلزی باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند. ابعاد مبل شنی تکیه گاه دار برابر با (طول: 80 سانتی متر، عرض: 70 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده بنابراین محدودیت سنی برای استفاده نخواهد داشت.

مواد داخلی استفاده شده در این هپی چیر شنی یک نفره از یونولیت خرد شده و تفکیک شده با تراکم بالا بوده که دارای طول عمر بالایی می باشد از همین رو نیازی به شارژ زود هنگام نخواهد بود. گرچه می توانید برای مواد داخلی به غیر از یونولیت، مواد الیافی و ابر و یا به صورت ترکیبی نیز سفارش دهید تا در نرمی و سفتی بدنه تفاوت های کمی را ایجاد کند. پارچه بیرونی نیز از چرم مصنوعی با ضخامت و کیفیت بسیار بالا بوده که در رنگبندی مختلفی تولید می شود. این نوع پارچه آب گریز بوده و به سادگی بدون شستشو قابل تمیز شدن خواهد بود. در قسمت کف پوسته بیرونی یک درب زیپ دار تعبیه شده که برای ورود و خروج مواد استفاده می شود.

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن جیب های مخصوص قرار گیری لوازم مختلف از جمله کتاب، بطری و ... و همچنین دستگیره حمل اشاره کرد. برای خرید مبل شنی پشتی دار چرمی می توانید سفارش خود را با توجه به سایز و رنگ دلخواه در نمایندگی اینتکس به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری ثبت کرده تا پس از تولید در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

مبل شنی پشتی دار چرمی، مدل دیگر از سری مبل بین بگ تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که با طراحی تکیه گاه دار عرضه شده است. این محصول دارای یک مدل مشابه با پوسته بیرونی پارچه ای نیز بوده که تنها از نظر نوع متریالی بیرونی و قیمت متفاوت هستند. مدل چرمی دارای قیمت مقرون به صرفه تر بوده و با وجود اینکه مدل پارچه ای راحتی بیشتری را فراهم ساخته اما این مدل نیز از فروش و طرفداران زیادی برخوردار بوده است. امروزه تنوع بالایی از مبل هپی چیر در بازار دیده می شود زیرا که جایگزینی بسیار راحت و مقرون به صرفه برای انواع مبل چوبی، فلزی و مبل بادی محسوب می شوند. کاربرد این مبل ها در زمینه مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون، پذیرایی های سطحی در منزل، محل کار و ... از خریداران پوشیده نخواهد بود. در ادامه این مطلب به بررسی جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را قبل از خرید مبل شنی کسب کنید.

مبل شنی پشتی دار اینتکس

طراحی و ساختار بدنه مبل شنی

مبل شنی تکیه گاه دار به دلیل داشتن تکیه گاه های مربوط به دست ها و کمر، مدلی متفاوت در برابر انواع مبل شنی گرد محسوب می شود. در مدل های گرد هنگام نشستن تکیه گاه های مربوط به دست ها و کمر شکل گرفته در حالی که در این محصول این تکیه گاه ها از ابتدا طراحی و پیاده سازی شده اند. نه تنها در این هپی چیر پشتی دار بلکه در تمامی مدل های تولید شده خاصیت انعطاف پذیری و حالت پذیری به قوه خود باقی مانده در نتیجه راحتی بالایی را تجربه خواهید کرد. همانند مدل پارچه ای، یک دستگیره حمل مبل در مسافت های کوتاه در قسمت فوقانی بدنه تعبیه شده که کار را برای افراد در جا به جایی های سریع راحت تر کرده است.

مبل بین بگ پشتی دار با جیب

جنس بدنه و متریال داخلی مبل شنی

پارچه استفاده شده در پوسته بیرونی از چرم مصنوعی با ضخامت و کیفیت بسیار بالا بوده از همین رو طول عمر بسیار خوبی خواهد داشت. این متریال رنگ بسیار با ثباتی داشته و بدون نیاز به جدا کردن از بدنه به سادگی توسط یک پارچه نم دار قابل تمیز شدن خواهد بود. مواد داخلی این بین بگ پشتی دار از یونولیت خرد شده و تفکیک شده بوده که مستقیما در پوسته بیرونی تعبیه شده است. در مدل های پارچه ای یک آستر برای نگهداری مواد به کار رفته اما در مدل های چرمی پارچه آستری وجود ندارد.

جنس پارچه بیرونی مبل شنی

پارچه چرم مصنوعی با دوام، پوسته به کار برده شده در قسمت بیرونی بوده که در رنگبندی مختلفی تولید می شود از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. پارچه ای که در قسمت کف خود یک دریچه زیپ دار داشته تا به راحتی به فضای داخلی و مواد داخلی دسترسی داشته باشید.

متریال مواد داخلی مبل شنی

همانطور که اشاره کردیم یونولیت خرد شده و تفکیک شده با تراکم بالا در داخل بدنه تعبیه شده است اما شما می توانید در زمان سفارش نوع مواد داخلی استفاده شده را در دستور کار تولید قرار دهید. مواد یونولیتی می توانند با ترکیب ابر یا الیاف نیز به کار بروند تا کمتر موجب نشست و شارژ های مکرر شود. بهترین نوع مواد استفاده شده در انواع مبل شنی، الیاف بوده که با وجود افزایش قیمت، راحتی فوق العاده ای را فراهم خواهد ساخت.

مبل تکیه گاه دار شنی خانگی

ابعاد، وزن و سایر مشخصات مبل شنی

ابعاد مبل شنی چرمی پشتی دار اینتکس برابر با (طول: 80 سانتی متر، عرض: 70 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که استفاده از آن را برای تمامی رده های سنی فراهم می سازد. وزن این محصول حدود 6 کیلوگرم بوده که وزنی سبک و قابل قبول محسوب می شود. البته وزن هر مبل شنی بسته به نوع پارچه استفاده شده و مواد داخلی به کار برده شده می تواند متفاوت باشد. برای خرید مبل شنی پشتی دار چرمی می توانید به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.


سوالات متداول

  • چگونه می توان رنگ مورد نظر را در خرید بین بگ انتخاب کرد؟

برای انتخاب رنگ مورد نظر می بایست از فروشگاه مستر اینتکس کالیته رنگی را دریافت نموده و با توجه به کد رنگ مشخص شده رنگ مورد نظر را برای تولید در دستور کار قرار دهید.

  • آیا ابعاد دیگری از این نوع مبل شنی تولید می شود؟

بله. امکان تولید در ابعاد دیگر نیز وجود داشته که قبل از خرید می بایست سفارش خود را از این نظر شخصی سازی کنید.

طول
۸۰ سانتی متر
عرض
۷۰ سانتی متر
ارتفاع
۹۰ سانتی متر
جنس رویه
چرم
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...