مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

مبل شنی شیبدار مخمل مدل MB120

از {{model.count}}

MB120 inclined bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل شنی شیبدار مخمل یکی از راحت ترین مبل شنی یک نفره تولید شده برای سنین بزرگسال به منظور استراحت های طولانی مدت، بازی های رایانه ای و خواب بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. مبل شنی بزرگ شیبدار دارای پارچه ضد تعریق و مواد داخلی یونولیتی با آستر مجزا بوده که به راحتی قابلیت تعویض مواد داخلی و پارچه بیرونی در رنگبندی مختلف را خواهد داشت.

مبل شنی شیبدار مخمل یکی از راحت ترین و بهترین مبل شنی تک نفره تولید شده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که توسط فروشگاه اینتکس در رنگبندی مختلف عرضه می شود. مبل شنی امروزه به دلیل وزن کم، قیمت مقرون به صرفه و همچنین طول عمر بالا به جایگزین جدی انواع مبل بادی و غیر بادی تبدیل شده از همین رو تنوع بالایی از آنها به بازار عرضه می شود. سری مدل های شیبدار که بیشتر برای استفاده در منزل، ویلا و محل کار تولید شده می تواند محلی بسیار راحت برای استراحت های طولانی مدت ایجاد کند. این محصول دارای ابعاد (طول: 107 سانتی متر ، عرض: 91 سانتی متر ، ارتفاع: 63 سانتی متر) بوده و تا 120 کیلوگرم با توجه به مقاومت مواد داخلی و متریال تحمل وزن خواهد داشت.

مبل شنی مخملی شیبدار همانطور که از نامش پیداست در قسمت بیرونی خود از پارچه جیر یا همان مخملی برخوردار بوده که دارای ضخامت بالا می باشد. این پارچه به راحتی قابل شستشو بوده و می توان در رنگ های عرضه شده به راحتی تعویض نمود. مواد داخلی این مبل شنی خواب اینتکس از یونولیت های خرد شده با تراکم بالا می باشد. موادی که انعطاف پذیری این محصول را افزایش داده و باعث حالت پذیری این کالا با توجه به آناتومی بدن در زمان استفاده خواهد. مواد داخلی توسط یک آستری مجزا نگهداری شده و به وسیله یک زیپ مطمئن و مقاوم به راحتی به این مواد دسترسی خواهید داشت تا در نتیجه روند تعویض و شارژ مواد داخلی راحت تر باشد. برای حمل و جا به جایی راحت نیز یک دستگیره حمل در قسمت فوقانی تعبیه شده است. برای خرید مبل شنی شیبدار مخملی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
107 سانتی متر
عرض
91 سانتی متر
ارتفاع
63 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...