مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

مبل شنی راحتی پارچه ای مدل MB142

از {{model.count}}

MB142 bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل شنی راحتی پارچه ای با قطر 110 سانتی متر، یکی از پر فروش ترین مبل راحتی با وزن بسیار سبک بوده که توسط نمایندگی اینتکس در رنگبندی مختلف عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت و متریال بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده و قابلیت شارژ مواد داخلی و تعویض پوسته بیرونی را خواهد داشت.

مبل شنی راحتی پارچه ای محصولی از فروشگاه مستر اینتکس، یکی از رایج ترین و پر تیراژ ترین مبل شنی یک نفره عرضه شده در رنگبندی های مختلف بوده که جهت استفاده در سنین مختلف از جمله بزرگسالان کاربرد خواهد داشت. این مبل راحت ترین مبل تولید شده در بازار بوده که در برابر انواع مبل بادی، مبل چوبی و یا فلزی راحتی بالاتر و قیمت مقرون به صرفه تری دارد از همین رو طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. محصولی که دارای قطر 110 سانتی متری با ارتفاع 90 سانتی متر بوده که در زمان استفاده به دلیل حالت پذیری ساختار بدنه، این ابعاد قابل تغییر خواهد بود. استفاده از پارچه جیر مازراتی در قسمت بیرونی بدنه باعث ایجاد محلی نرم و راحت جهت نشستن شده و تا حدودی در جلوگیری از تعریق بالای افراد موثر خواهد بود.

خصوصیت مهمی که در این مبل شنی ارزان وجود داشته، استفاده از پارچه آستری در فضای داخلی جهت نگهداری مواد تشکیل دهنده آن بوده تا به سادگی امکان جدا کردن پارچه بیرونی از بدنه را جهت شستشو داشته باشید. در انواع مبل شنی 1 نفره و تختخواب شو از سه نوع مواد داخلی یونولیت، ابر و الیاف استفاده شده که در این مدل از ترکیب یونولیت و ابر به کار برده شده است تا در کنار داشتن دوام بالا و جلوگیری از نشست کردن پس از مدت زمان کوتاهی از استفاده، قیمت مقرون به صرفه تری را نیز داشته باشد. برای خرید مبل شنی راحتی پارچه ای می توانید علاوه بر رنگ پوسته بیرونی، نوع قرار گیری مواد داخلی و ترکیب آنها را نیز در دستور سفارش خود قرار دهید تا توسط فروشگاه اینتکس پس از تولید، به درب منزل شما ارسال شود.

مبل شنی راحتی پارچه ای، یکی از سایز های بزرگ از سری مبل هپی چیر یا بین بگ عرضه شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که جهت استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان تولید گشسته است. این محصول دارای راحتی بسیار بالایی بوده و به دلیل متفاوت بودن نوع متریال و ساختار بدنه با انواع مبل بادی، چوبی و فلزی طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. یک مبل شنی راحتی از نظر متریال بیرونی و داخلی و همچنین از نظر ابعاد و نوع ساختار بدنه مدل های متنوعی داشته که این مدل گرد از پر فروش ترین و رایج ترین آنها محسوب می شود زیرا می تواند پاسخگوی ایجاد فضای بسیار راحت برای مطالعه، تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای و ... باشد. برای آشنایی بیشتر با این مبل راحتی خانگی به بررسی کامل تر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

مبل شنی راحتی کودک

طراحی و ساختار بدنه بین بگ شنی

همانطور که اشاره کردیم طراحی ظاهری بدنه به صورت گرد بوده و شامل قطر و ارتفاع می باشد. نوع ساختار بدنه به دلیل گرد و انعطاف پذیر بودن امکان استفاده و نشستن از هر جهت را به افراد می دهد. خاصیت انعطاف پذیری و حالت پذیری، مهمترین و متفاوت ترین خصوصیتی بوده که در انواع مبل شنی دیده می شود. این ویژگی به دلیل نوع متریال داخلی به کار برده شده بوده و امکان تغییر حالت تکیه گاه های دست و کمر را فراهم می سازد تا هر بار قبل از استفاده، با توجه به حالت دلخواه شما قابل تنظیم باشد.

مبل شنی ضد تعریق کودک

جنس بدنه و متریال داخلی بین بگ شنی

مهمترین ویژگی در تولید انواع مبل شنی اینتکس در نوع متریال به کار برده شده می باشد زیرا که در کیفیت و طول عمر آنها بسیار موثر خواهد بود. جنس قسمت بیرونی یا پوسته مبل شنی 1 نفره اینتکس از پارچه مازراتی جیر بوده که دارای ضخامت بالا و دوخت های مقاومی باشد. مواد تشکیل دهنده نیز معمولا از نوع یونولیت های خرد شده بوده که در یک پارچه آستری تعبیه می شوند تا امکان تعویض پوسته و یا شارژ مواد داخلی را راحت تر کند.

جنس پارچه بیرونی بین بگ شنی

پارچه مازراتی به کار برده شده در این بین بگ راحتی خانگی خاصیت جیر داشته و در برابر تعریق بالا مقاومت خوبی دارد. پارچه ای که در رنگبندی مختلفی تولید شده از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. در قسمت کف این پارچه یک دریچه زیپدار تعبیه شده تا به سادگی این پارچه را از بدنه اصلی جدا کرده و اقدام به شستشو توسط انواع ماشین لباس شویی کنید.

جنس بدنه مبل شنی کودک

متریال مواد داخلی بین بگ شنی

همانطور که اشاره کردیم یونولیت خرد شده و تفکیک شده، متریالی بوده که در داخل بدنه استفاده می شود. این مواد می تواند به صورت ترکیبی با ابر یا الیاف نیز استفاده شود تا راحتی بیشتر و نشست کمتری را داشته باشد. بهترین و راحت ترین مواد به کار برده شده، الیاف بوده که به صورت تک نیز قابل استفاده خواهد بود بنابراین در زمان سفارش بین بگ پارچه ای شنی می توانید نوع مواد داخلی به کار برده شده را در دستور کار تولید قرار دهید.

ابعاد، وزن و سایر مشخصات بین بگ شنی

ابعاد مبل بین بگ بزرگ برابر با (قطر: 110 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده تمامی سنین خواهد بود. البته به دلیل حالت پذیری بدنه، این ابعاد نیز در زمان استفاده متغیر خواهد بود. وزن این محصول به 9 الی 10 کیلوگرم رسیده و با توجه به تعبیه کردن یک دستگیره حمل در قسمت فوقانی، حمل و جا به جایی این مبل را در مسافت های کوتاه راحت تر کرده است. برای خرید بین بگ شنی پارچه ای اینتکس می توانید به روش حضوری، اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.


پرسش و پاسخ

  • بعد از چه مدت مواد داخلی نشست می کند؟

بسته به نوع مواد استفاده شده و میزان استفاده از مبل بین بگ مقدار نشست متفاوت خواهد بود. مواد یونولیتی که بیشتر در معرض نشست بوده توسط تولیدی مبل شنی فروشگاه مستر اینتکس با کیفیت بالایی پر شده و دارای تراکم بسیار خوبی نیز خواهد بود در نتیجه در صورت استفاده روزمره نیز به مدت چند ماه بدون نیاز به شارژ مجدد مواد داخلی، قابل استفاده خواهد بود.

  • بهترین متریالی که برای فضای داخلی استفاده می شود چیست؟

متریال الیاف بهترین نوع مواد استفاده شده در فضای داخلی بوده که نسبت به دو متریال یونولیت و ابر نشست بسیار کمتری داشته و دارای طول عمر بالا و راحتی بی وصفی می باشد از همین رو قیمت بالاتری نسبت به دو مواد دیگر خواهد داشت.

قطر
۱۱۰ سانتی متر
ارتفاع
۹۰ سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت و ابر
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...