مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

مبل شنی راحتی مخمل مدل MB107

از {{model.count}}

MB107 one person bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل شنی راحتی مخمل یک هپی چیر بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که جنس پارچه آن از مخمل بوده و مواد داخلی آن از یونولیت می باشد. یونولیت های داخل هپی چیر راحتی یک نفره قابل شارژ بوده و همینطور پارچه رویه آن دارای قابلیت جدا شدن از بین بگ را داشته و قابل شست و شو است. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است.

مبل شنی راحتی مخمل مدل MB107 یکی دیگر از هپی چیر های راحتی می باشد که به تازگی تولید و در بازار عرضه شده است. مبل شنی با نام های دیگری نیز همچون بین بگ و هپی چیر شناخته می شود. این محصول یک وسیله کاملا راحت برای استراحت افراد بوده که می توان از آن در تمامی فضا ها استفاده نمود. این محصول از رنگ بدنه بنفش ملایم برخوردار بوده که دارای زیبایی بسیار زیادی است و می توان از آن در تمامی منزل ها با هر نوع دکوراسیونی استفاده کرد. هپی چیر یک نفره وسیله ای مناسب برای استراحت و یا تماشای تلویزیون می باشد. این محصول می تواند اوقات استراحت شما را لذت بخش تر کند. چرا که از نشیمنگاه و تکیه گاهی بسیار نرم و طبی برخوردار می باشد.

بین بگ راحتی یک نفره دارای پارچه ای از جنس مخمل بوده که این پارچه یا رویه آن به وسیله یک زیپ باز شده و می توان آن را از بدنه هپی چیر جدا نمود. این قابلیت به شما امکان شستو شوی راحت این محصول را می دهد که می توانید در حین کثیف شدن به راحتی پارچه آن را در آورده و آن را بشویید.مواد داخلی یا متریال استفاده شده برای پر کردن فضای داخلی این بین بگ راحتی یک نفره نیز از یونولیت می باشد. یونولیت استفاده شده درون این مبل شنی راحتی به شکل خرد شده و توپ های بسیار کوچک می باشد که می تواند نشیمنگاهی نرم و راحت را برای افراد فراهم سازد. لازم به ذکر است که مواد داخل این هپی چیر قابل شارژ شدن و یا کم کردن نیز است.

از این هپی چیر تک نفره می توان درون منزل، محل کار، خانه های دانشجویی و ... بهره برد. این محصول وسیله ای کاملا مناسب برای استراحت، تماشای تلویزیون و یا مطالعه می باشد. ابعاد تشکیل دهنده این مبل شنی عبارتند از قطر: 86 سانتی متر و ارتفاع: 100 سانتی متر. از مزایای این مبل شنی می توان به عدم داشتن محدودیت تحمل وزن اشاره نمود. همچنین وزن آن به گونه ای بوده که به راحتی می توان آن را حمل و یا جابجا نمود. شما می توانید برای کسب اطلاعت بیشتر درباره خرید مبل شنی و یا مقایسه و قیمت مبل شنی با همکاران ما در فروشگاه مبل شنی مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
88 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
قابل شست و شو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...