مبل شنی امروزه به یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصول تولید شده در ایران در زمینه استراحت و خواب شناخته شده که در مدل های متنوعی از نظر ابعاد، متریال بیرونی و داخلی و نوع طراحی بدنه توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود. مبل شنی تحت عنوان هپی چیر و یا بین بگ نیز شناخته شده از همین رو با توجه به طرح های متفاوتی که از آنها تولید شده موجب افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز و سلایق خود شده است. مبل شنی ارزان قیمت نیز تنوع بالایی در بازار داشته تا مصرف کنندگان قدرت خرید این نوع محصول را نیز داشته باشند. ارزان قیمت بودن یک مبل شنی یا بین بگ دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نخواهد بود بلکه از نظر نوع متریال به کار برده شده و نوع ساختار بدنه تفاوت هایی وجود داشته که در ادامه مطلب به بررسی و مقایسه آنها با مدل های گران قیمت خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.


هپی چیر پشتی دار 1 نفره


ابتدا از متریال و جنس بدنه به کار برده شده در انواع مبل شنی خانگی خواهیم پرداخت. این ویژگی مهمترین خصوصیت در تولید و خرید مبل شنی محسوب شده و دلیل اصلی در میزان طول عمر و راحتی آنها خواهد بود. سه نوع مواد داخلی استفاده شده در انواع مبل شنی وجود داشته که از جمله آنها یونولیت تفکیک شده، ابر و الیاف می باشد. مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین مواد استفاده در فضای داخلی این نوع مبل راحتی، یونولیت های خرد شده و تفکیک شده بوده که علاوه بر داشتن راحتی و کیفیت لازم از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند از همین رو باعث کاهش قیمت فروش مبل شنی می شوند. در برابر این مواد استفاده شده، ابر و یا الیاف بوده که مواد الیافی از دو متریال دیگر قیمت بالاتری دارد. در این میان برخی از مدل های تولید شده نیز دارای متریال ترکیبی بوده و شامل یونولیت با ابر، یونولیت با الیاف و ابر با الیاف می باشد اما به دلیل بالاتر بودن قیمت مدل هایی که تنها از یونولیت تفکیک شده استفاده می کنند پیشنهاد می شود. یونولیت های به کار رفته دارای طول عمر بالایی بوده و در بازه زمانی بیشتری تنها نیاز به شارژ این مواد خواهد بود بنابراین هزینه بسیار کمی را در بر خواهد داشت.


بین بگ راحتی تک نفره شنی


متریال بیرونی نیز همانند مواد داخلی در سه نوع مختلف تولید و عرضه شده که عبارتند از پارچه جیر، پارچه خز دار و پارچه چرمی. در بین این سه مورد پارچه چرمی کمترین قیمت را داشته اما دارای مزیت و معایبی نیز می باشد. مبل شنی چرمی فاقد آستر داخلی بوده از همین رو مواد داخلی مستقیما در این پارچه قرار داده می شود در حالی که در مدل های پارچه ای جیر و یا خز دار، علاوه بر متریال بیرونی از یک آستر برای نگهداری مواد داخلی استفاده می شود از همین رو امکان جدا کردن پارچه ها برای شستشو و تعویض به سادگی فراهم خواهد بود. نداشتن آستر در مبل شنی پارچه چرمی در واقع یک عیب محسوب نشده بلکه یک ویژگی کمتر به حساب می آید از همین رو تاثیری در راحتی استفاده و کیفیت آنها نخواهد داشت. یکی از مزیت های بسیار خوب در پارچه چرمی، قابلیت پاک کردن و تمیز کردن راحت قسمت رویه بوده که حتی با یک پارچه نم دار نیز به سادگی و در کوتاه ترین زمان قابل انجام خواهد بود در حالی که پارچه های جیر و خز دار می بایست از بدنه جدا شده و اقدام به شستشوی دستی و یا توسط ماشین لباس شویی شود.


مبل شنی دو نفره گیمینگ


قیمت مبل شنی ارزان عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس در پایین ترین حالت ممکن بوده زیرا که فروشگاه مستر اینتکس خود تولید کننده مبل شنی، هپی چیر و بین بگ بوده و مستقیما این نوع محصولات را تولید و به سراسر کشور به صورت تک و عمده عرضه می کند بنابراین خیال خریداران بابت تضمین قیمت انواع مبل راحتی شنی راخت خواهد بود. برای خرید مبل شنی ارزان می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا به صورت آنلاین از طریق وبسایت، واتس اپ یا تلگرام اقدام به سفارش مدل مورد نظر با رنگ متناسب با سلایق خود کنید تا پس از تولید مدل سفارش داده شده در کوتاه ترین زمان ممکن توسط نمایندگی اینتکس برای شما ارسال شود.