مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

مبل بین بگ راحتی پارچه ای مدل MB145

از {{model.count}}

MB 145 bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بین بگ راحتی پارچه ای یکی از جدید ترین طرح های تولید شده از بین بگ پشتی دار و خانگی شرکت مستر اینتکس بوده که در رنگبندی مختلفی عرضه می شود. این محصول دارای ساختار بسیار راحتی بوده و بهترین گزینه برای استفاده در منزل، محل کار و ویلا به دلیل وزن سبک و جایگیری کم خواهد بود.

مبل بین بگ راحتی پارچه ای یکی از طرح های جدید از سری بین بگ پشتی دار بوده که برای استراحت های کوتاه، پذیرایی های سطحی، مطالعه، بازی های رایانه ای و غیره بسیار پر کاربرد می باشد. این بین بگ یک نفره به گونه ای طراحی شده که هنگام استفاده تمام قسمت های بدن افراد را پوشش داده در نتیجه راحتی بالایی را فراهم خواهد ساخت. گرچه حالت پذیری و انعطاف بالای بدنه نیز در راحتی افراد کم تاثیر نخواهد بود. محصولی که بهترین گزینه برای استفاده در منزل، محل کار، ویلا و فضای باز باغ بوده و امکان تولید در رنگبندی مختلف را خواهد داشت.

جنس پارچه به کار برده شده در پوسته بیرونی از پارچه جیر مازراتی بوده که نوعی متریال با کیفیت، نرم و ضد تعریق محسوب می شود. پارچه ای که طرفداران زیادی را به دلیل ساختار مقاوم و دوخت خوب خود جذب کرده است. مواد داخلی تشکیل دهنده این بین بگ از ترکیب ابر و الیاف بوده اما در زمان سفارش می توانید درخواست تغییر آن به یونولیت های تفکیک شده را بدهید. در هر صورت قبل از خرید مبل بین بگ بهتر است مشاوره لازم را از همکاران ما بگیرید. لازم به ذکر است که مواد داخلی در یک پارچه آستری قرار گرفته تا توسط زیپ تعبیه شده در قسمت کف امکان جدا کردن پوسته و شستشوی آن فراهم باشد.

برای شارژ مواد داخلی می توانید از دریچه زیپ دار قسمت کف استفاده کنید. برای خرید مبل بین بگ راحتی پارچه ای می توانید سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا پس از تولید برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

مبل بین بگ راحتی پارچه ای، یکی از محصولات پر فروش تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس در زمینه استراحت و خواب بوده که در ابعاد مختلفی عرضه می شود. این مبل بین بگ شنی در واقع در میان راحت ترین مبل های تولید شده قرار گرفته و دارای متریالی با طول عمر بالا می باشد به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این محصول به دلیل خاصیت حالت پذیری، فضایی بسیار نرم و راحت را برای نشستن به منظور مطالعه، تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای ایجاد کرده از همین رو جایگزینی مقرون به صرفه برای انواع مبل چوبی، فلزی و مبل بادی خواهد بود. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این محصول خواهیم پرداخت تا راهمنای خرید مناسبی برای شما باشد.

خرید حضوری بین بگ و مبل شنی

طراحی و ساختار بدنه بین بگ

طراحی ظاهری بدنه اصلی بین بگ پارچه ای شنی به صورت گرد بوده که در زمان تحویل محصول هیچ حالتی را به خود نگرفته است از همین رو با توجه به خاصیت انعطاف پذیری و حالت پذیری، می توانید حالت دلخواه را به این مبل راحتی بدهید. این نوع ویژگی به دلیل نوع متریال استفاده شده در داخل بدنه می باشد. زمانی که از این بین بگ استفاده می کنید، وزن و حالت نشستن شما باعث ایجاد تکیه گاه های دست و کمر شده که در هر بار استفاده امکان تغییر تکیه گاه های شکل گرفته را خواهید داشت در نتیجه امکان نشستن در هر جهت از مبل فراهم می باشد.

بین بگ با پارچه جیر و ضد تعریق

جنس بدنه و متریال داخلی بین بگ

جنس بدنه بیرونی یا پوسته بیرونی از پارچه مازراتی جیر بوده که دارای دوخت های مقاوم و ضخامت بالای پارچه می باشد. در داخل این پوسته یک پارچه آستری تعبیه شده که مواد داخلی را در خود نگهداری می کند از همین رو امکان تعویض و جدا کردن پارچه بیرونی برای شستشو فراهم خواهد بود. مواد داخلی نیز معمولا از یونولیت خرد شده بوده مگر در زمان سفارش نوع مواد داخلی را به صورت ترکیبی در دستور کار تولید قرار دهید.

جنس پارچه بیرونی بین بگ

پارچه مازراتی جیر استفاده شده در این بین بگ یک نفره خانگی دارای رنگبندی مختلفی بوده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. در قسمت کف این پارچه یک دریچه زیپدار تعبیه شده که از این قسمت می توانید پارچه بیرونی را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط انواع ماین لباس شویی شستشو دهید. از این دریچه امکان تعویض و شارژ مواد داخلی نیز فراهم خواهد بود.

متریال مواد داخلی بین بگ

همانطور که اشاره کردیم یونولیت خرد شده و تفکیک شده با تراکم بالا، مواد تشکیل دهنده فضای داخلی بین بگ جیر بوده اما می توانید از ترکیب یونولیت با ابر یا یونولیت با الیاف نیز استفاده نمایید تا نشست مواد داخلی در مدت زمان کوتاه صورت نگیرد. گرچه می توانید از الیاف نیز به عنوان تنها مواد تشکیل دهنده این مبل نیز بهره مند شوید. الیاف متریالی با قیمت بالاتر نسبت به یونولیت و ابر بوده اما دارای راحتی فوق العاده ای می باشد.

ابعاد، وزن و سایر مشخصات بین بگ

ابعاد مبل بین بگ اینتکس برابر با (قطر: 90 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که وزنی حدود 5 الی 6 کیلوگرم خواهد داشت. این ابعاد برای استفاده تمامی سنین مناسب بوده و از طرفی به دلیل حالت پذیری بدنه در زمان استفاده این ابعاد متغیر خواهد بود. برای خرید مبل بین بگ شنی پارچه ای کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.


پرسش و پاسخ

  • آیا پس از هر بار حالت گرفتن می توان حالت بین بگ را عوض کرد؟

از آنجایی که از مواد انعطاف پذیر و شکل پذیر در داخل بدنه استفاده شده از همین رو پس از هر بار استفاده از بین بگ می توانید حالت آن را عوض کنید. قابلیتی که در هیچ نوع مبل راحتی دیده نمی شود در نتیجه این نوع محصولات را با مدل های دیگر متمایز ساخته است.

  • آیا پارچه به کار برده شده در قسمت بیرونی ضد تعریق است؟

پارچه جیر استفاده شده نسبت به پارچه های چرمی خاصیت مقاومت بیشتری در برابر تعریق بالا دارند از همین رو تعریق افراد را به تاخیر می اندازند در نتیجه راحتی مصرف کنندگان بیشتر خواهد بود.

قطر
۹۰ سانتی متر
ارتفاع
۹۰ سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...