مبل بادی

مبل بادی 1 نفره راحتی بست وی مدل 75086

از {{model.count}}

bestway 75086 one person inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی 1 نفره راحتی بست وی یکی از فانتزی ترین و جدید ترین مبل بادی خانگی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده به منظور مطالعه، تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای تولید شده است. این کالا طراحی بدنه گرد داشته و از سطح رویه جیر برخوردار است به همین دلیل محلی راحت و ضد تعریق برای نشستن در مدت زمان بیشتر فراهم ساخته است.

مبل بادی 1 نفره راحتی بست وی، از جدیدترین مبل بادی سبک و ارزان عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در منزل و ویلا تولید شده است. این مبل بادی بست وی دارای طراحی بدنه گرد بوده و از نشیمنگاه مواج برخوردار است به همین دلیل علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به دریچه هوای دابل لاک آن اشاره کرد تا در زمان باد زدن، هوا از دریچه خارج نشود.

جنس بدنه مبل بادی راحتی بست وی از پلاستیک PVC وینیل بوده که از ساختار دو لایه بهره می برد. برای قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه از روکش جیر استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای نشستن در مدت زمان طولانی تر ایجاد کند از همین رو برای مطالعه، تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای مناسب خواهد بود. ابعاد مبل بادی یک نفره بزرگسال برابر با (طول: 107 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده و تا مقدار 100 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل خواهد کرد. این کالا در یک پکیج بست بندی شده و با وزن 1.7 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید مبل بادی 1 نفره راحتی بست وی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی خرید خود را در نمایندگی اینتکس انجام دهید.

طول
۱۰۷ سانتی متر
عرض
۱۰۲ سانتی متر
ارتفاع
۶۱ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۱.۷ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...